Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lottehorse schreef:go wat een mensen met gezeur hier weer in dit topic.
.
Wuis: je denkt dat je er wel erg veel van weet he! zelfs beter dan een enseclopedie (sorry voor verkeerde spelling).
wij hebben zelf altijd hamsters gehad en er mee gefokt. hamster kunnen prima met zijn alle leefen. fokken kost helemaal niet veel. je zet een mannetje en een vrouwtje samen. na een tijdje (voor dat de kleintjes als het meteen raak was geboren kunnen worden) uitmekaar halen. dan krijgt hamster kleintjes en dan meteen adverteren dat ze zodra de hamsters kleintjes groot genoeg kunne ze uitmekaar gaan. hamster kunnen prima bij mekaar en als ze het kooitje nooit gebruiken heb je ze niet nodig..
lottehorse schreef:jemig.. ik vind het wel gezeur.. en mijn ouders fokte met hamsters niet ik.. en jij geeft om dieren mooi.. maar val haar niet zo lastig.. die hamsters komen niks te kort. er zijn altijd weer mensen die bokt moeten verzieken en als ik daar wat van zeg dan schiet je in eenkeer uit je slof..
lottehorse schreef:ik verziek niks.. vind het alleen sneu dat er weer zo word gedaan hier op bokt.. laat somige mensen. en wat ik al zij hoe het is met hamsteruitzoeken deden mijn ouders.. maar dan alsnog is het niet heel erg veel moeiten. met paarden fokken dat is pas moeilijk. je bent hamsters meestal zo kwijd aan dierenwinkels! uitzoeken op kleur en karakter enz. is ook niet vreselijk moeilijk en kost zeker geen geld.. maar ik hou ook wel van hamsters vind alleen dat jullie dat meisje niet zo moeten aanvallen (heb haar profiel niet gelezen maar ga er even van uit dat het een meisje is). zij probeert gewoon het allerbesten voor haar hamsters die hamster willen niet eens dat moletje er in ze heeft veel geprobeerd maar ze kan hem er nu wel in laatne maar als die hamster dan dan gewoon niet in gaat? kan me er beter een ander leuk speeltje voor in de plaats zetten. wij hadden ook altijd 2 hamsters bij mekaar en die vonden dat best. er staat ook gewoon altijd als informatie dat hamsters goed bij mekaar kunnen.
Wuis schreef:Ik ken er heel veel hoor die hun hamsters zo hebben wonen.Op het hamsterforum heeft iedereen z'n hamsters ongeveer zo gehuisvest.
Overigens mogen die van mij ook elke dag loslopen.
Wuis schreef:lottehorse schreef:ik verziek niks.. vind het alleen sneu dat er weer zo word gedaan hier op bokt.. laat somige mensen. en wat ik al zij hoe het is met hamsteruitzoeken deden mijn ouders.. maar dan alsnog is het niet heel erg veel moeiten. met paarden fokken dat is pas moeilijk. je bent hamsters meestal zo kwijd aan dierenwinkels! uitzoeken op kleur en karakter enz. is ook niet vreselijk moeilijk en kost zeker geen geld.. maar ik hou ook wel van hamsters vind alleen dat jullie dat meisje niet zo moeten aanvallen (heb haar profiel niet gelezen maar ga er even van uit dat het een meisje is). zij probeert gewoon het allerbesten voor haar hamsters die hamster willen niet eens dat moletje er in ze heeft veel geprobeerd maar ze kan hem er nu wel in laatne maar als die hamster dan dan gewoon niet in gaat? kan me er beter een ander leuk speeltje voor in de plaats zetten. wij hadden ook altijd 2 hamsters bij mekaar en die vonden dat best. er staat ook gewoon altijd als informatie dat hamsters goed bij mekaar kunnen.
Dat bedoel ik dus, dat ze aan dierenwinkels geleverd worden betekent dat je de lijn niet in de gaten kunt houden, en dus geen goed fokdoel hebt en de soort niet verbetert, maar puur voor het geld fokt (en als je aan fokken verdient, ben je echt goed fout bezig).
En alleen roborovski's en campbelli's kunnen samen. Syren zijn solitair en leven in het wild ook NOOIT bij elkaar.
Dus het is zeer dieronvriendelijk om ze bij elkaar te houden, en ze zullen dus ook gaan vechten en elkaar dood maken. Lukt dat niet, dan worden ze van samenzitten in ieder geval zéker niet gelukkig.
Macchiato schreef:zullen we even stoppen met op elkaar ingaan?
lottehorse schreef:jemig.. ik vind het wel gezeur.. en mijn ouders fokte met hamsters niet ik.. en jij geeft om dieren mooi.. maar val haar niet zo lastig.. die hamsters komen niks te kort. er zijn altijd weer mensen die bokt moeten verzieken en als ik daar wat van zeg dan schiet je in eenkeer uit je slof..
ps. hamster waaren ook zorgvuldig uitgezocht op kleur enz. maar het fokken zelf gaat wel zo makelijk..
assie schreef:Macchiato schreef:zullen we even stoppen met op elkaar ingaan?
Meid, daar is bokt een forum voor