Perzik schreef:Nelleke1 schreef:Elke hond die bijt moet dood, welke oorzaak dan ook
Dus als jij een keer iemand bijt of een klap geeft moet je dood?
Denk je zelf dat je dat kunt vergelijken met een hond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Perzik schreef:Nelleke1 schreef:Elke hond die bijt moet dood, welke oorzaak dan ook
Dus als jij een keer iemand bijt of een klap geeft moet je dood?
Cayenne schreef:Gewoon afmaken dat dier. Het is ook de schuld van de ouders, maar het beest had gewoon zijn tanden bij zich moeten houden.
De enige die de dupe hier is, is de baby. Voor de hond is het erg jammer, maar afmaken is in zo'n situatie de enige goede oplossing.
Het kind loopt nu met de littekens, de hond niet. Ga het nou niet omdraaien
Cayenne schreef:Wie zegt dat de ouders iets fout hebben gedaan behalve de hond in huis te nemen terwijl er een baby was?
Voor de rest staat in het bericht namelijk niets.
Cayenne schreef:Wie zegt dat de ouders iets fout hebben gedaan behalve de hond in huis te nemen terwijl er een baby was?
Voor de rest staat in het bericht namelijk niets.
leandros schreef:weer een onschuldige hond ingeslapen???
die hond had gewoon niet moeten bijten,
ookal bijten labradors meer een stafford zou bijna altijd meer schade aanrichten.
en dat is gewoon een feit.
ik zelf heb 3 honden dus het is niet zo dat ik tegen honden ben ofzo
meissielief schreef:de hond valt ook onder ontopic
De enige schuldige zijn hier de ouders ,en het kind en de hond zijn de dupevooral de hond
Maysie schreef:De ouders zouden de (roedel)leider moeten zijn en moeten bepalen waar de hond verblijft in het huis in welke ruimte hij mag komen en of hij bij het kind mag komen.
Vele mensen nemen maar een paard/ hond of wat dan ook maar menig mensen weet vaak niet eens hoe ze hun dier op een goede/ diervriendelijk/ correcte manier moeten opvoeden.
Yamcha schreef:Maysie schreef:De ouders zouden de (roedel)leider moeten zijn en moeten bepalen waar de hond verblijft in het huis in welke ruimte hij mag komen en of hij bij het kind mag komen.
Vele mensen nemen maar een paard/ hond of wat dan ook maar menig mensen weet vaak niet eens hoe ze hun dier op een goede/ diervriendelijk/ correcte manier moeten opvoeden.
Exact. En dat is de fout van de ouders. Als mensen een mobiel aanschaffen, zoeken ze uitgebreid op wat het ding allemaal kan, en niet kan, en een hond wordt zo even aangeschaft... terwijl honden toch vrij wat moelijker zijn op te voeden dan mobieltjes
Maysie schreef:Een baby als onschuldige aanwijzen ok dat is misschien apart. Maar onbedoeld/ ontwetend kan een kind een dier pijn doen. En het is denk ik ook een verkeerde keuze om deze hond te nemen in deze gezinssituatie
@ Nadya: Ik heb in mijn vorige bericht ter verduideling nog even niet het kind als schuldige aangewezen voor als je mij daar ook bij bedoelde
hopla schreef:weer een onschuldige hond de dupe.
Ilsemarie schreef:hopla schreef:weer een onschuldige hond de dupe.
Idd... misschien heeft het kind wel gehuild, de ouders niet op tijd ingegrepen en meende zo de hond de ouders bij te moeten staan en het kind te straffen voor dat gedrag.
Dan de vraag, hoe kan een hond onbewaakt bij een kleine baby zijn?