dienetje schreef:Dan zou ik toch maar even de reclame bond erbij halen voor de pedigree denta stix.
Lijkt me lichtelijk overdreven. Iedere adverteerder zal altijd proberen om zijn product op een zo gunstig mogelijke manier af te spiegelen en iedere consument weet normaal gesproken best dat al die reclameboodschappen met een korreltje zout moeten worden genomen. Je moet het als adverteerder wel heel bont gaan maken wil je reclameboodschap verboden worden wegens misleidende informatie.
Bovendien klopt het best wat pedigree beweert: het gebruik van Dentastix kán het ontstaan van tandsteen met 80 % tegengaan. Kán dus, maar hoeft niet. Ze garanderen helemaal niets. En daarmee zeggen ze ook nooit iets verkeerds. Al kom je met duizend honden aanzetten die ondanks een regelmatig gebruik van Dentastix nog altijd baggerbekkies hebben.
Citaat:En wij gebruiken het ook al ongeveer sinds dat het uit is. Daarvoor een keer gebrobeert de tanden te poetsen dat werkte niet. Maar dit werkte wel. Dus helpt geen zier zou ik niet willen zeggen.
Je bent echt de eerste die ik hoor die wel tevreden is over dentastix. Heel fijn voor je hond dat hij nu kennelijk wel hagelwitte, schone tanden heeft. Maar heb je je ook al eens verdiept in de conserveermiddelen die in dit product zijn verwerkt? Er zijn echt veel gezondere alternatieven!