wat is je ideale kat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amy_leftover

Re: wat is je ideale kat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 11:25

Mijn ideale kat is natuurlijk pim. Lovers
Gewoon een huis tuin en keuken kat, maar zeker niet minder leuk!
Waar ik ben is Pim, het is net een hondje. Als er mensen komen rent ie ook gelijk naar de deur om te kijken wie het is.
Verder is hij lekker huiselijk, dus hij zit vaak gezellig bij ons binnen.
En we hebben weinig werk met 'm, geen lange vacht die dagelijks geborsteld moet worden of iets.
nou vooruit, een foto'tje om jullie dan toch een beeld te geven Knipoog
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IVSEHYRR.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3CXLWY43.jpg

@ baxter: wat een prachtige kat heb jij Vingers aflikken

Mea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:44

Zo'n grote bolle knuffelkat, die de hele dag bij je op schoot wil liggen. Ik vind vooral een witte kat mooi of zo'n grote rooie kater!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:52

Mijn favoriet zijn mijn Turkse Angora's. Ze stonden op Marktplaats, gratis af te halen. Kende het ras niet echt maar ze zijn ideaal. Net zo mooi als een pers maar zonder misvormd neusje. De vacht wordt nooit geborsteld en terwijl ze altijd buiten lopen zit het toch nooit in de klit. Erg aanhankelijk, maar vooral grote maatjes met de honden. Ook de nakomelingen van een htk-kater kropen gelijk bij de nieuwe baasjes in de hondenmand. Het zijn wel pittige beestjes. Als ze iets niet zint laten ze het wel merken. Zijn verder ook slim zodat alle deurkrukken hier gedraaid staan, maken de prullebak open met hun pootjes op het pedaal.

Meikevdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:37

Ik vind onze kat wel heel leuk. Door mensen opogevoed dus ontzettend tam. Is vaak in de tuin te vinden, maar komt ook vaak genoeg binnen om helemaal uitgebreid te knuffelen.Ze is ook gewoon ontzettend grappig. Echt een leuk karakter. Heeft iedere dag wel iets waar je om moet lachen. Heel speels.
Haha!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:44

Ik heb het niet zo met katten (vind ze onvoorspelbaar en vals Nagelbijten / Gniffelen )
Maar als ik dan zou moeten kiezen, zou ik een opvallende willen, niet zo'n standaard bruin-zwarte die iedereen heeft.
Een witte lijkt me wel wat Ja
Maar dan moet ie wel heeeeel lief zijn Haha!