Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crossmonster schreef:whahaha rijst lijkt ook zo lekker op maden, heb je je niet vergist
xxxcatjuxxx schreef:gatverdamme. wat raar dat je niet kan vinden waar het vandaan komt. je zegt dat je in een nieuwbouw huis woont. mischien zitten ze wel onder ht huis. mischien een beetje een rare gedachte maar je huis staat toch op een fundering mischien zit daar wel een dood dier ofzo onder. ga eens in de kruipruimte kijken mischien vind je wat. veel succes in ieder geval. en anders gewoon de ongediertebestrijding bellen voordat het vliegen worden.
Citaat:HOI,
een vriendin van mij heeft ook wel eens dr hele huis onder de maden gehad, bleken uit een schaaltje denneappels te komen die ze uit het bos had meegenomen, zelf heb ik wel eens een huis vol van die trage grote vliegen gehad zonder dat ik ooit maden heb gezien, waarschijnlijk van een dode muis in de kruipruimte, er is helaas weinig wat je ertegen kan doen, behalve de stofzuiger erop zetten en de stofzak meteen weggooien Als je de bron niet kunt vinden kun je alleen maar hopen dat ze weg blijven
veel sterkte
devotie
terorita schreef:ze komen ook van de dakgoot af bungie jumpen?????????
ligt d'r miss een dood dier in de dakgoot