Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
draaakje schreef:'kan je niet kijken naar het hol, en dan een op internet vergelijken met de hollen van alle kleine beesten? of de ontlasting, mischien een beetje gek, maar als het beestje zelf te snel is..
Sisco4life schreef:
Redneck schreef:Nee, de muizen niet, die zijn kleiner. Maar als ik die foto van Zwartwitje van de Bunzing bekijk.....twijfelgeval. Volgens mij was de staart minder dik dan die van de Bunzing..... Ik heb al wel wat foto's van wezels gevonden op Google, maar die zijn ook niet echt duidelijk.....
En nee.......het lijkt in de verste verte niet op een eend

HaileysComet schreef:Dat wordt observeren vannacht!
Pluttersput schreef:Beetje laat, heb ook niet het hele topic doorgelezen, ma misschien n wezel?
Redneck schreef:Pluttersput schreef:Beetje laat, heb ook niet het hele topic doorgelezen, ma misschien n wezel?
Ja, dat denk ik dus zelf ook. Helaas is het nog niet gelukt om hem op de foto te krijgen. Al een paar keer op wacht gezeten, maar helaas. Één keer kwam het ettertje voor de dag toen ik net 5 minuten geleden de camera had opgeborgen....
Redneck schreef:Ja, dat denk ik dus zelf ook. Helaas is het nog niet gelukt om hem op de foto te krijgen. Al een paar keer op wacht gezeten, maar helaas. Één keer kwam het ettertje voor de dag toen ik net 5 minuten geleden de camera had opgeborgen....
). Vanaf volgende week zit ik thuis, dus als ik een foto kan maken, kan ik hem niet plaatsen....... Op 10 juli komt de monteur van KPN. Hopelijk heb ik voor die tijd een foto, dan is dat de eerste die ik ga plaatsen!!!

En die doop je natuurlijk ...... Het mysterica van Boktica
Hahaha, maar als hij voor de foto te snel is; Lang leve filmpjes!