Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LieZ_Horses schreef:Weet je inmiddels al wat een waterhoofd is?
Ik zou er mee naar de DA gaan, als het diertje der pijn aan heeft zou ik hem laten inslapen.
lena_girl schreef:Nu dat er toch een topic hierover is :
Velen zeggen 'laten inslapen'.
Kan Het gewoon een misvormd beetsje zijn,zoals een hadicap bij ons?
Dan moet het beeste toch kunnen leven?
En ik weet dat dit niet echt is maar gewoon een vraag.
LauraMc schreef:Helpt het niet als ik hem gewoon geen of minder water geef?
Barmat schreef:LieZ_Horses schreef:Weet je inmiddels al wat een waterhoofd is?
Ik zou er mee naar de DA gaan, als het diertje der pijn aan heeft zou ik hem laten inslapen.
Laat maar... het gaat hier om een zieke grap van een bokker met teveel vrije tijd
LieZ_Horses schreef:Denk je dat ze dit dan allemaal verzint?
Cayenne schreef:Lena_girl, een waterhoofd kan een enorme lijdensweg zijn voor het dier (en zonder juiste behandeling ook bij een mens) er komt veel druk op de hersenpan het aangezicht, en kan enorm veel pijn doen. Daarom moet je niet met dit soort dingen spotten vind ik.
Mijn nichtje van bijna 3 jaar heeft een waterhoofd, en ze heeft er enorm veel last van, kind liep geregeld te huilen van de pijn totdat ze propere medicatie kreeg.
Cayenne schreef:Lena_girl, een waterhoofd kan een enorme lijdensweg zijn voor het dier (en zonder juiste behandeling ook bij een mens) er komt veel druk op de hersenpan het aangezicht, en kan enorm veel pijn doen. Daarom moet je niet met dit soort dingen spotten vind ik.
Mijn nichtje van bijna 3 jaar heeft een waterhoofd, en ze heeft er enorm veel last van, kind liep geregeld te huilen van de pijn totdat ze propere medicatie kreeg.
LieZ_Horses schreef:Denk je dat ze dit dan allemaal verzint?
Barmat schreef:LieZ_Horses schreef:Denk je dat ze dit dan allemaal verzint?
Ik weet het zeker.....
Zal even de link opzoeken waarin TS het uitgiert in een ander topic met "ha ha ha, de lol van photosjop"
Cayenne schreef:Inderdaad, ik begon te twijfelen nav haar reacties en tadaaa, erg kinderachtig
@Lena_girl, deze gerbil heeft geen waterhoofdHet is nep.