Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
nikita_love schreef:ze moet waarscheinlijk naar een ander gezin.....
nikita_love schreef:nou slecht nieuws...Ivara is vanochtend naar DA geweest voor heupfoto's en ze is afgekeurd
Nikitah86 schreef:Het is inderdaad echt super goed werk wat jullie doen! Mijn oma is blind en heeft een geleide hond (nu alweer een jaar of 5, de hond is net gekeurd en mag nog een tijdje door geleiden en dan lekker met 'pension'). Zonder mensen als jullie en de instanties de de honden trainen zou mijn oma de helft niet meer kunnen doen van wat ze nu doet! Daarbij heeft ze het verlies van haar andere ('gewone') hondje toch iets makkelijker kunnen verwerken doordat ze de geleidehond al in huis had en dus wel naar buiten en bezig moest(Ik heb een nogal doenerige oma die boodschappen doet, 3x per week fitnessed, aan yoga doet, 3 middagen per week knutselt etc.. Dit zou zonder de hond een stuk lastiger worden want ze moet er toch heen)!
Dus super dat je dit doet, wel vervelend van Ivara, wat gaat er nu met haar gebeuren? moet ze naar een ander gezin omdat jullie haar niet kunnen/willen houden of om een andere reden? Groetjes
nikita_love schreef:haha super zegwens jullie heel veel succes met de toekomstige hond! waar gaat die weg komen? KNGF?
nikita_love schreef:nou als je de hond hebt stuur me dan even een berichtjeben erg benieuwd waar hij weg komt