Gaat heel goed. Eerst waren ze ontzettend aan het bekvechten maar nu gaat het heel goed. Ze zijn verliefd. het is een popje. Wat ook goed nieuws is, dat de man wel iets gkortwiekt is maar steeds meer begint te vliegen. Vanaf de bank naar de kooi dat lukt goed inmiddels. Waarschijnlijk probeerde hij dat niet door de schock die hij hadt.
Ja ze hebben een kooi met horizontale spijlen. Incl. klokje met spiegel, een draaiding met klokjes, trosgierst, goede kwaliteit parkietenvoer, goede bodembedekking met grit en dergelijke. Een mineralenblok en een sepia geval. GENOEG?
De kooi is niet extreem groot en heb dan ook een nieuwe bestelt. Daar kregen we ook nog speelatributen bij. Oh ja ze hebben ook nog twee ballen met een belletje en heb ook een zwembadje
meegenomen. Het popje is 4 maand oud dus dat met jongen dat duurt gelukkig nog even en kan ik nog even studeren hierop. Het popje is ook super wild.
Dus daar is ook nog wat te werk te verichten maar ze zat net al op mijn vinger.
Foto's maak ik zo snel mogelijk maar wil het jonge geluk nog niet storen met mijn fotogedoe. 
Dus ze hebben het volgens de dierenwinkel wel goed bij ons.
Oh ja, eivoer krijgen ze niet, zowel de dierenarts als de dierenwinkel hebben dat afgeraden. Alleen als ze jongen krijgen en/of hebben. Heb in het begin zelf eivoer gemaakt maar at hij niet. Dacht ook dat ze dat moesten hebben.