Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schimmelig schreef:Oh oh oh, mijn JR heeft ook wel eens een stukje chocolade op. Hij is nu 12, dus erg dodelijk was het blijkbaar niet.

TornadoLover schreef:wat jij doet(hond voer van tafel geven) is ideaal om dat beestje kapot te krijgen(komt misschien boos en aanvallent over maar het is zo)
Cheveyo schreef:Ik probeer het iig liever niet uit, wie de chocolade onbemand achterlaat moet het zelf weten maar ik zou het leven van mijn dierbare hond niet op mijn geweten willen hebben.
Dat sommigen zelf hun hond chocolade geven is nog tot daar aan toe maar trek de bezorgde gedachten van TS niet naar het belachelijke toe....
hubba schreef:ja ik snap wel dat ik de da moet bellen maar de DA zou ook zeggen, laat haar braken. Dat is logisch het moet er gewoon uit . of geef haar dit of dat .. maarja. mijn ouders zijn er niet dus naar de DA gaan ofzo kon ook niet. Maar dat beest van mij is nu alweer lekker bezig met wat ze altijd doen. Pukkerig zijn. dus ik denk niet dat er wat aan de hand is
Japadour schreef:ik ben het ok eens met tornadolover. Geef je hond gewone honden brokken. (mijn hond had de cake van het aanrecht afgehaald dus wij laten tegenwoordig nooit meer wat staan) één x is het niet zo erg als hij chocola eet maar maak er geen gewoonte van.

Ellebel schreef:Zucht
Nog maar een keer dan.
De ene hond kan 10 kg chocola eten en vrolijk rondhuppelen, de ander eet een klein stukje en gaat er hardstikke dood aan. Ik zou je toch adviseren om even de dierenarts te bellen als je met zo'n vraag zit en het niet aan al die zogenaade deskundigen op Bokt vragen, want ze hebben allemaal wel eens gehoord van de hond van tante Annie dr achterneef die altijd chocola at en nooit ziek werd. En er zijn er altijd bij die de wijsheid in pacht denken te hebben, maar werkelijk, je laat het toch niet van advies voorzien door jan en alleman als het om je hond gaat? Telefoontje kost bijna niks.