Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sidneylover schreef:De DA heeft even goed gekeken, maar zijn ogen zijn echt heel erg ontstoken. We waren even bang dat hij geen ogen had, maar er zat heel veel viezigheid voor. We hebben een zalf en oogdruppels mee genomen om het een paar keer per dag te behandelen. Ze wist nog niet hoe de ogen eruit zouden zien, of ze beschadigd zijn of gewoon goed zijn. Ze was wel positief, dus ik heb er alle vertrouwen in. Het is echt een schatje, dus ik ga er helemaal voor om hem goed te krijgen.
Quellian schreef:Kun je ze niet wassen met gekookt (en afgekoeld uiteraard) water en daarna insmeren?
sidneylover schreef:We doen een paar keer per dag de ogen wassen met afgekoeld gekookt water, en daarna oog druppels erin. Ook doen we nog een paar keer per dag een oog zalf erop. De DA zei wel dat er echt heel veel viezigheid in het oog zit. Onze dobermann likt hem regelmatig af, de DA zei ook dat het goed is dat hij zijn ogen af likt omdat het zuiverend is.
rommeke schreef:beesje ziet er niet echt oud uit nee, ik zou idd gauw naar de DA gaan.
in de dieren winkel zijn speciale fjesjes+kattenmelk te koop voor jonge katjes. ( heb zelf jongen haasjes met dat zelfde spul opgevoed, gevonden onder de buitenbak)
iig veel succes ermee.
sidneylover schreef:Helaas is Lucky vanmorgen overledenJe kunt je niet voorstellen hoe erg ik het vind ! Ik was er echt al aan gehecht