paar vragen over bokjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: paar vragen over bokjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:10

Vroeger wou ik altijd graag een hond, helaas die kwam er niet. Maar wij hadden wel twee geiten en een gecastreerde bok. Ik liep bijna dagelijks met de bok een blokje om. Dat vond hij erg leuk, vooral het lekkere gras langs de kant van de weg. Ook springen Clown kon hij erg goed (ik wou ook graag een paard). Mijn vader was daar iets minder blij mee, hij sprong nu ook over de afzetting....
Ik liep altijd gewoon met een hondenriem, dat voldeed prima.
Ik had de twee geiten plus bok in de zomer ook regelmatig los in de roeiboot Haha! Dit omdat aan de overkant een groot grasland lag van een boer en ik daar in de zomer heerlijk met drie geiten kon zitten.

Ik heb een geweldige tijd gehad met die geiten. Mijn moeder iets minder vanwege de bloementuin en moestuin. En dochter die regelmatig vergat het hek goed dicht te doen Bloos

Dus je kan alles met een geit. Je kan er zelfs een karretje achter plaatsen! Maar ik weet niet of dat nog mag in Nl.

ponyzotje

Re: paar vragen over bokjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:18

xjox schreef:
We zijn naar de DA geweest, tenminste mijn broertje en mijn ouders. Hij had geen verstopping o.i.d maar waarschijnlijk heeft hij iets verkeerds gegeten, of te veel. Nu heeft hij pijnstillers en moet het minder worden. Choc is ook ontwormd. Hij gilde het uit van de pijn, echt sneu! Verdrietig

Hopelijk komt alles nu weer goed met ons kereltje Ach gut

Gillen kunnen ze echt goed bij zo'n dingen...!
Fijn dat het weer goed komt volgens de DA! Hopelijk wordt hij snel beter! Lachen