Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Honey79 schreef:hyawatta schreef:o ja en geef de kat zo weinig mogelijk blikvoer. brokken is veel beter ook voor de tanden, gaan ze niet snel uit een bekkie stinken.
Blikvoer is anders ontzettend goed voor de nieren, omdat het zoveel vocht bevat. Zeker aan te bevelen naast de droge brokjes.
hyawatta schreef:ja de ene dierenarts zegt van niet en de andere weer wel, maar wat jij zegt klopt ook er zit weer veel vocht. maar als je een kat constant binnen hebt en je weet dat hij genoeg drinkt zou ik wel minder blikvoer geven maar het kan echt geen kwaad verder. maar geeft ze wel altijd brokken erbij anders krijgen ze aanslagop de tanden en gaan ze zo erg stinken uit hun bekkie.
maar honey79 ik ben het wel met je eens hoor.
het heeft toch altijd weer 2 kanten en naar mijn mening heb ik gelijk en heb jij gelijk.
ThaGirl schreef:blikjes voer zijn iets van 25 cent en daar voeren wij 2 of 3 katten per dag van.
dus 25 cent x 15 dagen = 3,75 per maand
dan wil je miss ook nog 2x per maand een pak harde brokjes kopen: + 2 euro
dus dat valt allemaal heel erg mee.
ja tenzij je dat hele dure voer gaat kopen, maar aldi voer is net zo goed!
Pam schreef:ThaGirl schreef:blikjes voer zijn iets van 25 cent en daar voeren wij 2 of 3 katten per dag van.
dus 25 cent x 15 dagen = 3,75 per maand
dan wil je miss ook nog 2x per maand een pak harde brokjes kopen: + 2 euro
dus dat valt allemaal heel erg mee.
ja tenzij je dat hele dure voer gaat kopen, maar aldi voer is net zo goed!
Begrijp ik t verkeerd, of voer jij je kat om de dag?
yousra schreef:Nou het valt harstikke mee! Wij kopen wel duur eten, maar dat lust alleen onze kat. Maar volgens mij geven we ongeveer 20 a 25 euro per maand aan onze kat uit.