Een tijger op schoot :D

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Raffel

Re: Een tijger op schoot :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:53

Schitterend land Thailand !!! Ik ben er ook al geweest en heb daar zo'n wereldvakantie gehad. Alleen voor beesten is het land toch altijd niet even goed. Er wordt gewoon zo verschrikkelijk veel gestroopt en verkocht op lokale markten. Allemaal oerang oetans, beren etc als leuke huisdieren....totdat ze volwassen worden en totaal onhandelbaar worden.
Met die tijgers komt het allemaal wel goed. Eindelijk mensen met het hart op de goede plaats die zich verschrikkelijk goed voor deze dieren inzetten die, jammer genoeg, nog teveel gestroopt worden.
En met die apen en olifant.......het is gewoon heel erg dat dit soort dingen gebeuren....het zijn wilde dieren. Die horen niet met kleertjes aan rond te lopen en gekke poses aan te nemen voor een foto voor de toeristen.
Jammer genoeg zijn er nog gewoon teveel mensen die wel met de beesten op de foto's gaan waardoor dit soort dingen in stand kunnen blijven.
We kunnen dan nu wel zeggen " Tja, het is al gebeurd en je kan er nu niets meer aan doen" , maar daar kunnen die beesten toch niks mee ?

Ik denk echt dat we beter voortaan 2 x moeten nadenken over dit soort dingen.

Dit is absoluut niet aanvallend bedoeld, maar ik hou me hier al heel lang mee bezig en het is echt zo triest voor deze dieren.