Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Nouja sommige onder jullie kennen het verhaal... Ellebel schreef:Juist, en iedereen moet doen wat hij zelf het beste vindt voor zijn hond. Ik vind het echt super dat iedereen hier tot nu toe elkaar in zn waarde laat, heb ik wel eens anders gezien in discussies over voer. Als je hond niet BARFT is het je eigen schuld als ie ziek wordt, honden die BARFen komen voedingsstoffen tekort blabla. En elkaar maar over en weer verwijten niet goed genoeg voor de hond te zijn. Terwijl als je de betreffende honden er bij zou zien ze er allemaal even gezond uit zouden zien. Iedereen kent zijn eigen hond het beste en weet dus zelf wel waar hij het goed op doet.

LilianR schreef:Ik voer brok van Eukanuba, maar ik wil zó graag kkv of barfen,. Nouja sommige onder jullie kennen het verhaal...
).kimmie261 schreef:karnemelk vindne honden ook erg lekker en is goed voor ze,kan je rustig geven.
heee kimmie, hoe is t??

Monnik schreef:Mijn honden krijgen Pro Plan Adult Zalm en rijst. Als pup kregen ze de puppievariant hiervan. Geen problemen met heupen of ellebogen. Allemaal HD A en ED vrij. Super gezonde honden dus. Heel belangrijk in de tak van sport die wij beoefenen.