Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:Mjah, ik snap gewoon niet zo goed wat ze willen bereiken met praten.
Vertrouwen in de mens, vooral in NL, ben ik lang geleden al verloren. Maar goed dat is een ander verhaal.
Myryana schreef:Mjah, ik snap gewoon niet zo goed wat ze willen bereiken met praten.
Vertrouwen in de mens, vooral in NL, ben ik lang geleden al verloren. Maar goed dat is een ander verhaal.
Oslo_girl schreef:wij hadden een hond in de straat wonen... deze hond valde alle andere honden aan waar hij bij kon komen....
het dier was een "mislukte" politie hond en wekte dus nie tvoor de politie maar had wel een agressieve trraining gehad.
na enkele honden te hebben aangevallen en verschillende aangiftes mmoest de hond een muilkorf dragen...
_June schreef:Pepper is de nacht goed door gekomen.
Wilde vanochtend persé mee naar buiten, heeft een klein stukje mee gelopen en gepoept en geplast. Buiten het feit om dat het waarschijnlijk gaat ontsteken ziet het eruit dat het allemaal wel goed komt met d'r. Gelukkig...
Oprtalj schreef:_June schreef:Pepper is de nacht goed door gekomen.
Wilde vanochtend persé mee naar buiten, heeft een klein stukje mee gelopen en gepoept en geplast. Buiten het feit om dat het waarschijnlijk gaat ontsteken ziet het eruit dat het allemaal wel goed komt met d'r. Gelukkig...
Het is een dapper hondje zo te horen. Ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop gaat komen.
Even een tip: Traumeel geven. Ik gebruik dat altijd bij verwondingen, zowel bij mezelf als bij mijn dieren en ik heb altijd de indruk dat dat wel scheelt.
_June schreef:Ik heb deze foto's net naar de eigenaren van de Staff gemailt, weet niet of ze gisteren gezien hebben hoe erg het was. En heb ze de vraag gesteld wat ze met de Staff gaan doen. Dus ben benieuwd..