avanoort schreef:aha, dan hou jij je paard ook zeker "natural"? Haha
Ik?
Ja.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sunshine schreef:avanoort schreef:aha, dan hou jij je paard ook zeker "natural"? Haha
Wie ik? Nee ik heb geen paard meer.
Wat ben jij egoistisch zeg
LilianR schreef:Enorm egoistisch, het beste voor zich zelf willen...
NatassJa schreef:Als ik jou was.. Zou ik gewoon eens luisteren naar het commentaar dat hier wordt gegeven.. Of liever gezegd advies.. Ik had mijn hamsters ook bij elkaar.. Grootste fout van mn leven geweest.. Na 4!!!! jaar hebben ze elkaar doodgevochten.. Ik kwam thuis van school.. En allebei mn hammies dood.. En waarom? Omdat ik zo stom was om naar de dierenwinkel-mensen te luister.. "Ze kunnen gewoon bij elkaar".. Ja niet dus.. Dus wees verstandig.. Doe niet zo ontiegelijk eigenwijs en HAAL DIE BEESTEN UIT ELKAAR ALS JE VAN ZE HOUDT!!!!!
avanoort schreef:Heb je verstand van ratten?
Dan weet je ook dat als je er erg veel aandacht aan besteed, je er prima eentje kunt houden en die dan uiteindelijk ook beter tam krijgt dan in een koppel.
LilianR schreef:NatassJa schreef:Als ik jou was.. Zou ik gewoon eens luisteren naar het commentaar dat hier wordt gegeven.. Of liever gezegd advies.. Ik had mijn hamsters ook bij elkaar.. Grootste fout van mn leven geweest.. Na 4!!!! jaar hebben ze elkaar doodgevochten.. Ik kwam thuis van school.. En allebei mn hammies dood.. En waarom? Omdat ik zo stom was om naar de dierenwinkel-mensen te luister.. "Ze kunnen gewoon bij elkaar".. Ja niet dus.. Dus wees verstandig.. Doe niet zo ontiegelijk eigenwijs en HAAL DIE BEESTEN UIT ELKAAR ALS JE VAN ZE HOUDT!!!!!
Kijk hier, 4 jaar! Gaat er nu een schelle fietsbel rinkelen?
avanoort schreef:Goed dames, ik ga dit topic verlaten, ik heb mijn mening verteld en daarmee is voor mij de kous af,
Wederom vind ik het jammer dat je hier dus niet gewoon iets kunt vertellen zonder dat er gelijk op je geschoten wordt en je samen gedachten kunt uitwisselen, gelijk kreten als "je bent niet goed bij je hoofd" naar je toe krijgen.
Ik daarintegen denk niet slecht over jullie en wens eenieder veel succes met haar/zijn beestjes!
Zoolgangster schreef:avanoort schreef:Goed dames, ik ga dit topic verlaten, ik heb mijn mening verteld en daarmee is voor mij de kous af,
Wederom vind ik het jammer dat je hier dus niet gewoon iets kunt vertellen zonder dat er gelijk op je geschoten wordt en je samen gedachten kunt uitwisselen, gelijk kreten als "je bent niet goed bij je hoofd" naar je toe krijgen.
Ik daarintegen denk niet slecht over jullie en wens eenieder veel succes met haar/zijn beestjes!
Ja, avanoort, ik vind het ook heel jammer, dat er meteen op een negatieve manier op de persoon gespeeld wordt. En idd, hoe kun je samen van gedachten wisselen, als er meteen met veel te grof geschut gewerkt wordt, niks aan.
Ook ik wens iedereen veel succes met de beestjes!
sosy schreef:hmmm men zijn koppig maar jah , ik heb een hamster uit de dierenwinkel is onzettend tam en lief me vorige ook uit een dierenwinkel bijna 2 jaar geworden vorige week woensdag overleden en daarvoor nog een hamster uit een dierenwinkel 4,5 jaar geworden heb ze altijd uit een dierenwinkel weet ik teminste dat ze gezond zijn
avanoort schreef:Goed dames, ik ga dit topic verlaten, ik heb mijn mening verteld en daarmee is voor mij de kous af,