Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
unfearlover schreef:het paasvuur is bij ons niet in apeldoorn gehouden, maar buiten vaassen(ken je vast niet)
maar dat ligt 10 km buiten apeldoorn. ik weet niet of het in heel het land is gehouden want in teuge mocht het al niet en ook nog op andere plaatsen.
maarja aangezien ik ook kinder dingen zag doen een eindje van het vuur af, en mijn vriend ook dacht ik mischien komt het over een met het verhaal van de TS?
unfearlover schreef:naja vaassen vind ik tog aardig in de buurt komen van een boerengat
panache schreef:unfearlover schreef:naja vaassen vind ik tog aardig in de buurt komen van een boerengat
jaa maar je hebt er een dorpjemet winkeltjes
adoration schreef:Ik zeg niet dat het te ver weg is .. Maar het is 11 uur en ik ben 15 kan toch niet op de fiets naar de stad met een konijn bij me ? Ben net gaan kijken hij is redelijk actief ga nu even water neer zetten..
Soet schreef:Leuk dat het zo goed gaat, ik zou eventueel kunnen komen helpen; maar je bent nu toch een eind hier vandaan.. dus dat is ook geen optie. Ik zou zeggen: laat dit diertje vrij. Observeer nog even hoe hij zijn plan trekt, en verder hangt het van hem af.
panache schreef:Soet schreef:Leuk dat het zo goed gaat, ik zou eventueel kunnen komen helpen; maar je bent nu toch een eind hier vandaan.. dus dat is ook geen optie. Ik zou zeggen: laat dit diertje vrij. Observeer nog even hoe hij zijn plan trekt, en verder hangt het van hem af.
denk je dat hij in z'n eentje kan overleven zonder Mama konijn?
adoration schreef:Kijk dat denk ik dus ook, maar als ik hem vandaag loslaat vrees ik dat hij weer dat vuur inrent want het rookt nog heel hard, gloeit ook nog helemaal.
mirre schreef:Ik denk echt niet dat een dierenarts trouwens geld gaat vragen hoor voor zo'n behandeling.
Kimonoo schreef:Kun je er niet iets opsmeren? dat de pijn verlicht
adoration schreef:Het beestje leeft nog, gister in het donker alles geregeld en nu in het daglicht zie ik ook wat beter hoe hij is . Hij heeft geen wonden en ook geen kale plekken. Hij is heel actief en drinkt en eet gewoon appel enzo. Dus dat is helemaal goed gekomen, hij heeft de schok overleeft en hij heeft geen wonden of infecties waar aan hij dood kan gaan.
En even over de andere dingen,
Ik woon zelf in Belgie dus ik heb vakantie en ik zit nu bij me opa en oma in Bruchterveld, bij Hardenberg.