Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meetje22 schreef:Te walgelijk voor woorden.
Die soldaten zijn daar om de rust te herstellen en als ze klaar zijn en naar huis mogen worden ze als echte helden onthaalt.
We zullen de familieleden van deze stoere mannen maar niet vertellen wat het dagelijks vermaak van de mannen daar eigenlijk was.
Skitter schreef:zydeco schreef:
wou je me dan even exact vertellen waar en wanneer jij het aan hun stem kan horen
want ik hoor het namelijk echt niet
of doel je op de laatste nonchalante woorden wonna kill it
ik hoor ze alleen maar lachen
en als echte dierenliefhebber had je op het moment dat je zag dat die hond pijn had (dus ook hem zag lopen ) je geweer gepakt en hem neergeschoten
en hem niet nog zo'n heel stuk laten lopen
(ik had het niet over mijn hart kunnen verkrijgen en had het beestje op het moment dat ik hem zag lopen sorry heel erg cru neergeknald want dat is wat je behoort te doen en geen steentjes gooien en dan daarna smakelijk lachen want het is een o zo grappig gezicht )
sterker nog als je het beest ziet liggen zie je al dat het pijn heeft
maar zo'n stuk laten lopen nog
en dan lachen
i've never seen this before hahaha
PURE LEEDVERMAAK
dat vind ik hier de echte mishandeling
en daar mogen deze jongens best wel wat van horen
dus a.u.b wijs mij het stuk waar je het kan horen
want ik hoor hier alleen maar een paar baldadige jongetjes
lachen om een hond die pijn heeft
(ik moet ineen keer denken aan 8 jarige jongetjes die de vleugels van vlinders uittrekken)
te walgelijk voor woorden vind ik het
en ik vind dit wel erg genoeg om onder de aandacht te brengen
alleen al om het feit dat :
deze (baldadige ) jongens hebben een voorbeeld functie
en dit is wat ze uitdragen ! lekker dan
dus bestraf ze ook maar naar een voorbeeld functie
weten die kleine kindertjes in amerika (of waar dan ook) meteen dat dit ook niet mag
verder wil ik niet te persoonlijk worden maar als jij de tekst echt die.........amerikanen kort door de bocht vind
heb dan ook het lef om wat je daaronder hebt neergezet (in het klein dus) ook in het groot neer te zetten
als je het over kort door de bocht hebt.....
Misschien zijn het geen dierenliefhebbers.....
Wat ik in het klein hebt gezet, kan iedereen gewoon lezen als het goed is. Het is in het klein omdat het geheel off-topic is, niet omdat ik het lef niet heb![]()
Ik ben zelf 100% Amerikaanse dus ja je beledigd mij ook door 'achterlijke, zieke amerikanen' te zeggen. Daar stoor ik me ook aan. Het gaat toch om de mensen persoonlijk die dit doen, dat die toevallig amerikanzen zijn, zegt niets over Amerika zelf. Je hebt in Nederland heus wel meer dan een paar 'rotten apples' lopen....Mensen die zomaar iemand dood schieten omdat ze hem niet mogen (2 gevallen), nee das een voorbeeld................ Zo kan ik wel doorgaan over 'jullie Nederlanders' maar zo ben ik niet. Ik weet dat het niets aan het feit van Nederland ligt, jullie blijkbaar niet....best triest.
Verder hoor ik ze best veel praten. Ja ze lachen, maar dat doet het dier geen pijn. 'Oh jullie lachen een dier uit, nee dat kan niet.....'![]()
Ik wil alleen even duidelijk maken dat je hier je rustig druk om kan maken, maar het gaat niets opleveren. Alles officieren en weet ik wie allemaal gaan zich hier dus NIET druk om maken, en kunnen hier ook helemaal niets mee. Wil je iets doen voor de dieren, zorg dan dat het niet meer gebeurt! Jij in je eentje kan dat niet, en al helemaal niet door een gemeen bericht over amerikanen op Bokt.nl te plaatsen...
Laat me niet lachen zeg, dat jullie DIT niet snappen, kan er bij mij echt niet in....
Skitter schreef:Prima dat je mij niet snapt. Misschien als je ouder wordt kom je wel eens achter dat er nu eenmaal dingen zijn waar het geen zin heeft om je druk te maken.
Skitter schreef:Zydeco, dus jij denkt dat hun ENIGE bedoeling was om dit hond pijn te doen? Dus het ging niet om hoe hij liep, en dat ze dat op video wou hebben?
Nou sorry, maar ik geloof dat niet.
Misschien zeggen ze niet veel, maar in het begin hoor je iemand zeggen 'wacht nu heb ik een (video)camera' of iets derglijks. Dat zegt voor mij al genoeg. Ze zagen het beestje raar lopen en gingen daarna videocamera ophalen, en toen wouden ze het nog een keer zien. Dan maar ff opjagen. Alles wat ze zeggen is heel luchtig. Daarbij als ze het beest wilden mishandelen, gingen ze het vast niet opnemen.........![]()
Ik zeg NIET dat ik hier mee eens ben!! Als je dit maar begrijpt, maar volgens mij is het zo gegaan. Ik geloof niet dat ze alleen op uit waren om het beestje pijn te doen.
Dat offieceren zich niet druk om maken op zoiets moet je wel intreseren, want in je eentje krijg je het zeker niet voor elkaar om dit soort gedrag te verbieden......
DaanxBien schreef:Dus onder steentjes gooien naar een hond die heel erg veel pijn heb en haast niet ken lopen
denk jij dat ze hem niet wouden mishandelen?
lindsey schreef:Laat ik nu toch een heel stuk ouder zijn dan jij.
Bovendien waarom ze de stenen gooien doet er helemaal niet toe.
Dan gooien ze die stenen alleen omdat ze graag een video van het hondje willen omdat ze dit nog nooit eerder hebben gezien. Is het daardoor geen mishandeling? Jawel want het resultaat is dat het hondje pijn heeft.
Dus de reden waarom je iets doet telt helemaal niet alleen het gevolg pijn voor het dier geld en dus is het mishandeling.
Skitter schreef:Vaak als je wat ouder bent, op jezelf woont, jezelf onderhouden kan, kom je wel eens achter wat echt belangrijk is in het leven. Prioriteiten heet zoiets...
yousra schreef:Skitter schreef:Vaak als je wat ouder bent, op jezelf woont, jezelf onderhouden kan, kom je wel eens achter wat echt belangrijk is in het leven. Prioriteiten heet zoiets...
Geloof me, ik weet heus wel wat m'n prioriteiten zijn. En ik weet zeker wat belangrijk is in het leven.
Maar dat hoef ik niet op bokt uit te leggen.