Oproep: Op goede vrijdag 06 04 2007 lichtjesavond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: Oproep: Op goede vrijdag 06 04 2007 lichtjesavond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:41

heerlijk he stront eigenwijze mensen......de MOD moet het maar oplossen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:42

LimaGentle schreef:
het enige wat je doet is in herhaling vallen..

Inderdaad en het is triest dat dat nodig is.
Ik vrees dat er nog veel vaker herhalingen moeten komen voordat deze honden echt worden geholpen.

Bedankt voor de Tem. Haha!
Misschien er volgende keer boven zetten dat je geen reacties wilt van mensen die vinden dat de bazen de schuldige zijn aan zinloos afmaken ipv de RAD. Knipoog

Naadje: Heeft niets met stronteigenwijs te maken.
Ik kom met argumenten en feiten die iedereen in de wet kan teruglezen, wat jij doet is een persoonlijke aanval plegen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:45

ja omdat je meerdere malen gevraagd is om op te houden
hou groot is het bord dat je voor je hoofd hebt of hoe dik de donker glazen voor je ogen?

hou dan ook op

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:47

naadje24 schreef:
ja omdat je meerdere malen gevraagd is om op te houden
hou groot is het bord dat je voor je hoofd hebt of hoe dik de donker glazen voor je ogen?

hou dan ook op

Het spijt me hoor maar het zou toch te gek voor woorden zijn als een TS kan gaan bepalen wie wel en wie niet reageert in zijn of haar topic en dan ook nog hoe die reageert.

Laat mij dan maar een bord voor me kop hebben, ik blijf netjes antwoorden als je mij een vraag stelt.
En nee ik heb geen bril.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 19:48

er word je geen vraag gesteld
maar er word je verzocht op te houden met in herhaling vallen
want je punt is duidelijk
voor de 4e keer...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:49

modje waar blijf je?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:50

LimaGentle schreef:
er word je geen vraag gesteld
maar er word je verzocht op te houden met in herhaling vallen
want je punt is duidelijk
voor de 4e keer...

Er werd mij toch echt gevraagd hoe groot het bord voor mijn kop was en hoe donker mijn glazen. Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:54

Slapen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:57

naadje24 schreef:
Slapen

Welterusten naadje Haha!

Ik zal dit topic voorlopig met rust laten omdat ik het TS nu ook weer niet gun dat er een slotje op dit topic komt door dit gezeur.
Maar TS je kunt niet verwachten dat je zoiets kan plaatsen zonder kritiek op de woorden die gebruikt zijn in je oproep, dat had je zelf ook heel goed kunnen weten.
Je kunt ook niet verwachten dat je een topic kunt krijgen waarin alleen hallelujah en amen wordt geschreeuwd.

Laten we samen maar gewoon hopen dat het zinloos afmaken stopt, dan ga ik nu maar weer gewoon de volwassenen spelen. Haha!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 19:59

ik hoef ook niet alleen maar halleluja antwoorden hoor iedereen mag zijn mening geven.. maar dat doe jij al 3 pagina's lang.. en je blijft in herhaling vallen

maar iig bedankt dat je dan uiteindelijk toch wel inziet dat jou mening er bij mij niet ingaat Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:00

ThePast03 schreef:
naadje24 schreef:
Slapen

Welterusten naadje Haha!

, dan ga ik nu maar weer gewoon de volwassenen spelen. Haha!

goh! dat zou dan eens hoog tijd worden!!
meid je doet mijn maag klotsen van ongenoegen....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:02

naadje24 schreef:
goh! dat zou dan eens hoog tijd worden!!
meid je doet mijn maag klotsen van ongenoegen....

En dit is dus niet nodig.
Als er dan een slotje komt hier, heeft TS het aan jou te danken.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:02

ik dacht dat je het topic met rust ging laten Verward
oja tuurlijk geef mij maar de schuld van het slotje!!
jij blijft toch ook doorgaan met je mening proberen in andermans strotten te douwen?!

we houden onze eigen mening dus bespaar je de moeite!
enne dat klotsen van mijn maag? dat is ook een mening Vork
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 09-03-07 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:04

naadje24 schreef:
ik dacht dat je het topic met rust ging laten Verward

Dat is ook zeker mijn bedoeling.
Maar als jij hier zulke nare dingen neer gaat zetten en bezig blijft mij persoonlijk aan te vallen, laat je me weinig keuze over.

Ik duw niemand mijn mening door zijn strot. Omdat deze problematiek mij enorm aan het hart gaat probeer ik de juiste voorlichting te geven zodat er niet meer van dit soort honden verkocht worden.
Dat doe ik met argumenten en feiten en als mensen op mij reageren dan reageer ik terug, lijkt me niet meer dan normaal.
Dat je dan soms in herhalingen moet vallen is inderdaad triest, als dat niet nodig zou zijn wist iedereen wel dat dit soort honden verboden zijn in Nederland en afgemaakt worden.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 09-03-07 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:05

yeah right....pfffff

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:07

Een wetswijziging die die 'zielige' mensen verbiedt willens en wetens een dergelijke hond kopen is denk ik meer op zijn plaats...
Het zijn de honden die het slachtoffer worden. Niet van de RAD, maar van de mensen die zo eigenwijs zijn ze te blijven kopen. Dit type honden zou niet verboden zijn als ze niet verknald waren door die zielige eigenaren. Pittbuls zijn, met een normale opvoeding, hartstikke leuke honden. Maar met een verkeerde opvoeding hartstikke agressief te maken. Kan met een Golden Retriever ook trouwens, maar die ziet er te schattig uit om ontzag mee te krijgen. Als er geen vraag meer is zal de fok ook stoppen. Nu verdienen de broodfokkers handenvol geld door willens en wetens te blijven fokken.

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:01

ThePast03 schreef:
luna1 schreef:
ze lijden niet?
en de doden dieren die al een dag in de koeling liggen en nog bloeden dan?
hebben deze dieren geen recht op een zo waardig mogelijke manier behandelt te worden in hun laatste weken maanden dagen uren?
ik heb het niet over de dierne die gekocht worden zonder stamboom ik heb het over het feit waarom juist deze dieren afgemaakty moeten worden.
een beest doet wat zijn eigenaar wil dat hij doet en wat hem opgedragen wordt daar ben ik hetmeeeens maar ik kan net zo goed een golden agressief maken als dat met een stafford kan of welke andere hond dan ook.

neem nu het laatste voorval waar een jongen niet op zijn hond lette wat volgens iedereen een pittbull was.
de pittbull werd weer in het zwarte doek gezet en wat bleek het was een boxer.
geen pitt daar zit toch echt en verschil in idereen volgt iedereen dat is niet alleen hier zo maar overal in nederland we zijn net schapen als er 1 over de dam gaat gaat idereen.
das toch stom.
deze dieren hebben een stempel op hun kop ter grootte van een poster en waarom omdat iemand bedacht heeft dat ze gevaarlijk zijn....

belachlijk...

gr gemma

Dit zijn allemaal verhalen die in de wereld zijn geholpen door bazen van dit soort honden en die absoluut niet op de waarheid berusten.
Als je een ingeslapen hond bij de dierenarts laat ligt hij soms ook een dag in de koeling (soms nog wel langer) maar bloeden zal hij na die dag niet meer.

Het verhaal dat de hond die in de schoolklas terecht kwam een Boxer was is complete onzin en ook weer in de wereld geholpen door mensen die op een vreemde manier bezig zijn de RAD wet aan te vallen. Uiteindelijk zal dit enorm tegen ze gaan werken.

Het gaat er ook niet om welke hond meer agressief is en je maakt zeker geen vrienden als je andere rassen gaat aanwijzen of beschuldigen en dus ook geen medestanders.
Het gaat erom dat er hier sinds 1993 een Wet is die verbiedt dit soort honden te houden als ze niet in het bezit zijn van een FCI stamboom en dat er in 1993 een zeer soepele overgangsregeling is geweest waardoor zelfs de ongeboren pups in de baarmoeder nog oud mochten worden.

Maar dan heb je een groep mensen die lak hebben aan de wet en blijkbaar ook lak hebben aan hondenlevens en toch zo nodig zo'n hond willen aanschaffen.
En die groep zorgt ervoor dat er honden zinloos worden afgemaakt. Niet de RAD en zeker niet het AID die ook veel liever zinvol werk doet dan honden afmaken.

Je kunt wel blijven schreeuwen dat je het niet eens bent met de Wet maar ondertussen worden er weer honden ingeslapen doordat mensen ze blijven fokken en kopen.
Zorg eerst eens dat die fok stop en die verkoop en dat er voorlopig geen honden zinloos meer moeten worden ingeslapen. Lijkt me toch het allerbelangrijkste dat dat zinloos inslapen zo snel mogelijk stopt.

Als de honden niet meer gefokt en gekocht worden lijden ze niet meer.
Dan kun je tenminste proberen de Wet te veranderen zonder dat het zinloos afmaken in de tussentijd vrolijk doorgaat.
En je zult nooit een brede steun gaan krijgen als je de verantwoording en schuld bij een ander (AID en ed) gaat leggen of zelfs gaat wijzen naar andere hondenrassen.

ik vind het prima dat jij er zo over denkt maar moetje daar 3 pagina s over door gaan.
de TS snapt ook wel dat ze negative reacties zal krijgen maar je bent op dit momeny een ja nee spal aan het spelen.
wees dan zo wijs om ook weer op te houden het is jammer dat je niet snapt als er gezegd wordt je punt is duidelijk dat je dat ook accepteert en er gewoon mee ophoudt.

deze verhalen zijn volgens jou op onzin gebasseerd als je dat vind prima dat je het niet gelooft oook leuk maar zou j dan nu op willen houden Verward

gr gemma

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:57

luna1 schreef:
wees dan zo wijs om ook weer op te houden

Beetje overbodig bericht als ik al 2 uur geleden heb gezegd dat ik me voorlopig niet meer met dit topic zal bemoeien vind je ook niet?
Je haalt het nu zelf weer aan....

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 23:15

Het modje was even boodschappen doen. Clown

Slotje voor overleg.