en het is idd zo dat deze dieren door labratorium vaak kwalen krijgen ..
een goede rat koop je dan ook bij een fokker vandaan !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sexy_back schreef:nou waarschijnlijk ga ik dan net zolang met een schop op zn hoofd inslaan tot ie erbij neer valt...
(das volgens mij precies wat je wil horen en ondertussen denkt van ons "moordenaars" )
jeetje méns wat denk je van me..., alleen omdat ik nu 1 x een babycaaf heb doodgemaakt en ja 3 handen vissen... mn konijn ging gewoon netjes naar de DA hoor...ondertekend:
"de dieren moordenaar"
ShirleyA schreef:sexy_back schreef:nou waarschijnlijk ga ik dan net zolang met een schop op zn hoofd inslaan tot ie erbij neer valt...
(das volgens mij precies wat je wil horen en ondertussen denkt van ons "moordenaars" )
jeetje méns wat denk je van me..., alleen omdat ik nu 1 x een babycaaf heb doodgemaakt en ja 3 handen vissen... mn konijn ging gewoon netjes naar de DA hoor...ondertekend:
"de dieren moordenaar"
Dat is idd precies wat ik van je denk, dierenmoordenaar! BAH!
jackgirl schreef:jemig , beetje zwaar overtrokken hierzo....
Om iemand een moordenaar te noemen...![]()
Ik heb zelf nog nooit een ratje of dergelijk dier aan zijn eind geholpen.
Gewoon omdat ik het niet kan.
Maar heb er geen probleem mee als een ander het doet.
Als het voor het diertje maar Direct gebeurt is en het ook echt nodig was. ( pijn ed )
( heb zelf ook ratjes gehad, ook naar de DA geweest en uiteindelijk natuurlijke dood gestorven (3 jaar geworden) )
jackgirl schreef:nouja in mijn geval is het totaal die DA kosten niet.
Maar vind zelf dat als iemand zo'n beestje correct ( dus direct dood) uit zijn lijden verlost ... waarom niet ?
Omdat hij/zij geen papiertje heeft ?
jackgirl schreef:nouja , iedereen zo zijn gedachten en ideen hierover.
Als jij dat vind is dat je goed recht.
Ikzelf heb er geen moeite mee. ( als het echt gedaan word als het nodig is )
sexy_back schreef:zit nu op school, lekker te leren over alle symptonen en welke ziekte dat is.. (hoe bedoel je ik heb geen verstand)
en zal straks als ik de tijd er voor heb even mijn antwoord geven op verschillende berichten...
note: ik heb respect voor iedereen zijn eigen mening maar vind het niet ndig dat mensen andere mensen voor bepaalde (niet door de beuel kunnende) dingen uitmaken...
maar goed tot straks!!
sommige mensen laten zich zo makkelijk opnaaien he![]()
ShirleyA schreef:Nee ik geloof niet dat jij je paard dood slaat.
Paraveterinair is dus nog steeds geen da. En dus houdt dat in dat je nog steeds geen diagnose mag stellen.... en niet zelf mag doden.
Over dat babycaafje, ja ik had t beest meegenomen naar een da. En als dat niet mocht? Dan deed ik t nog! Geen discussie mogenlijk met mij dan op zo'n moment, ik had t dier meegenomen niet goedschiks dan maar kwaadschiks!
Vissers haat ik om die reden! Snap niet dat dat nog mag in NL....
En over t respect... tja dat zou mooi zijn respect! Maar dan ook voor de dieren en er blijken hier toch mensen te zijn die hun dieren zelf doden ( en dan niet alleen vissen en n babycaafje) zoals roest die trots verteld dat ze al 10 jaar ervaring heeft met dood maken v dieren (In mijn ogen zijn zulke mensen echt walgelijk en dierenmoordenaars!
Verder lijkt t me n mooie studie die je doet, ik hoop alleen dat je bij t volgende zielige caafje (of ander diertje) toch naar de da gaat om t dood te laten gaan.
roest schreef:Dus ik ben een moordenaar die bij een dierenarts werktgoed
ShirleyA schreef:@Chica Het spijt me heel erg hoor maar er wordt hier over levende dieren gesproken die zelf worden doodgemaakt. Dat gaat niet over v mening verschillen.... Dit gaat veel verder (te ver naar mijn mening).
Die manier v omgaan met dieren kan en wil ik niet respecteren!
Ik zou ook niet weten hoe je iemand die zelf dieren dood anders moet noemen....?