Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vera23 schreef:jeetje wat een foto s zeg zit met tranen in mn ogen
hee weet je wat je eens kan doenweet niet hoe jij daar over denkt
maar een foto reading van je hond... ik heb gister ook laten doen en volgens haar is het absoluut geen allergie maar komt het vanuit zn maag ! Heb je wel een smaag onderzoek laten doen ?
Ze denkt dat er iets teveel word aangemaakt ofzo wat er niet uit kan ook wel beetje door braken... maar dat komt er dan via de huid uit en krijgt daardoor jeuk
Dus ik ga ook maag onderzoek laten doen
LilianR schreef:Op Barfplaats raden ze me aan om 'vers' te gaan voeren. Ik ga er nu even achter proberen te komen wat vers voeren inhoud ect.
LilianR schreef:OkeHaha, we zullen zien.
De hond krijgt al varkenoren, dus veel erger kan het niet worden denk ik, niet dat ik dat erg vind maargoed. We hebben hem daar ook afgehad maar daar zagen we ook geen verbetering, alhoewel we hem er toch weer helemaal af willen hebben en halen.
Diablo schreef:LilianR schreef:OkeHaha, we zullen zien.
De hond krijgt al varkenoren, dus veel erger kan het niet worden denk ik, niet dat ik dat erg vind maargoed. We hebben hem daar ook afgehad maar daar zagen we ook geen verbetering, alhoewel we hem er toch weer helemaal af willen hebben en halen.
Bedoel je de varkensoren die je in de dierenwinkel kunt kopen? Barfen is de varkensoren zo van het varken halen en dan geven. Net als de schapekoppen, kippenekken, vuile pens en ga zo maar door.