Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely1 schreef:Zal ik jou paard met een zwerfkat gaan vergelijken of wat?!
Ik vind je foto's erg leuk en begrijp je punt maar hier zijn al oneindige discussies over geweest en iedereen heeft zijn eigen mening wat betreft de punten die jij aangeeft. Daarom had ik dit gewoon op een natural forum geplaatst en daar gezellig met je natural-vriendjes om kunnen lachen en mensen met een andere mening wat betreft paarden houden lekker in hun waarde laten. Ik vergelijk namelijk geen zwerfkat/zwerfhond met jou paard die de hele dag in wind en weer in de regen staan ... onder het mom dan is hij/zij gelukkig. Trouwens de paarden die ik rij staan ook gewoon buiten, bij goed weer de hele dag maar hebben wel lekker een bitje in en voelen zich erg gelukkig.
LadyF schreef:Lovely1 schreef:Zal ik jou paard met een zwerfkat gaan vergelijken of wat?!
Ik vind je foto's erg leuk en begrijp je punt maar hier zijn al oneindige discussies over geweest en iedereen heeft zijn eigen mening wat betreft de punten die jij aangeeft. Daarom had ik dit gewoon op een natural forum geplaatst en daar gezellig met je natural-vriendjes om kunnen lachen en mensen met een andere mening wat betreft paarden houden lekker in hun waarde laten. Ik vergelijk namelijk geen zwerfkat/zwerfhond met jou paard die de hele dag in wind en weer in de regen staan ... onder het mom dan is hij/zij gelukkig. Trouwens de paarden die ik rij staan ook gewoon buiten, bij goed weer de hele dag maar hebben wel lekker een bitje in en voelen zich erg gelukkig.
Is het niet gewoon grappig bedoeld dan??
T@nj@ schreef:Wie heeft het hier over zwerfkatten? en waar komt dat bitje ineens vandaan? Of zie ik een bitje over het hoofd bij de foto's van Arno's kat?
Katiavl, dat proefdierencentrum krijg ik ook ontzettend de rillingen van als ik dat zo hoor zeg, brrrr.
Jouw hond en paard hebben dus de keus, de bench staat de hele dag open en je paard mag kiezen of hij binnen of buiten staat zeg je, dat vind ik heel wat anders dus. Bij mij staan er nu 2 ook snachts binnen simpel omdat ik geen droog plekkie meer voor ze heb dus dan is het voor mij kiezen tussen 2 kwaden. Normaal kunnen ze bij mij ook kiezen, binnen in de loods staan of buiten maar ook in de loods is het nu drijfnat en met het oog op mok zet ik ze dan dus snachts binnen maar happy ben ik daar niet mee.
Mijn hond heeft een eigen hoek, tussen 2 banken in ligt zijn kussen, ook een soort bench misschien maar daar gaat hij uit eigen vrije wil liggen (of ik stuur hem erheen als hij stout is geweest) want het is zijn plekkie en hij ligt daar graag, maar ik zal er nooit iets voor zetten zodat hij er niet meer uit kan
arno8 schreef:Juist, laat iedereen in zijn waarde en laat mij m'n kat gewoon in m'n kratje houden als ik dat leuk vind!
katiavl schreef:arno8 schreef:Juist, laat iedereen in zijn waarde en laat mij m'n kat gewoon in m'n kratje houden als ik dat leuk vind!
Natuur en inheemse dieren zullen je dankbaar zijn