Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Ik heb m'n huis al vol met andermans afdankertjes, vind het wel genoeg zo. Heel sneu voor de hond, maar die verantwoordelijkheid ligt toch echt bij de eigenaar.
ladylay schreef:Quellian schreef:Ik heb m'n huis al vol met andermans afdankertjes, vind het wel genoeg zo. Heel sneu voor de hond, maar die verantwoordelijkheid ligt toch echt bij de eigenaar.
dat kan ook vriendelijker gezegd worden
Cayenne schreef:Ik heb eigenlijk ook meer het idee dat deze mevrouw bang is dat een oudere hond kwaaltjes gaat krijgen en dus veel kosten met zich mee brengt. Het is natuurlijk maar speculatie, maar hoe dan ook is het niet fair naar de hond toe.
ladylay schreef:Quellian schreef:Ik heb m'n huis al vol met andermans afdankertjes, vind het wel genoeg zo. Heel sneu voor de hond, maar die verantwoordelijkheid ligt toch echt bij de eigenaar.
mirre schreef:Echt niet alle oude honden krijgen in het asiel een spuitje!!!!! Dat is een vooroordeel!
LiNdA1986 schreef:Cayenne schreef:Ik heb eigenlijk ook meer het idee dat deze mevrouw bang is dat een oudere hond kwaaltjes gaat krijgen en dus veel kosten met zich mee brengt. Het is natuurlijk maar speculatie, maar hoe dan ook is het niet fair naar de hond toe.
dat denk ik ook ja en zeker als er nou een tweede kind aankomt, ja dan word het te duur!
maar goed dat weten we ook niet, maar heb wel een vermoeden
Citaat:Ik heb m'n huis al vol met andermans afdankertjes, vind het wel genoeg zo. Heel sneu voor de hond, maar die verantwoordelijkheid ligt toch echt bij de eigenaar.
Citaat:Kan ook een stuk onvriendelijker gezegd worden, daarom hou ik het in het midden. En jouw maatstaven liggen duidelijk anders dan de mijne, zit ik niet mee hoor.
ladylay schreef:Citaat:Kan ook een stuk onvriendelijker gezegd worden, daarom hou ik het in het midden. En jouw maatstaven liggen duidelijk anders dan de mijne, zit ik niet mee hoor.
ook dat hoor je mij niet zeggen, maar ik vind nu ook niet echt dat je zo vriendelijk over komt, zit ik niet mee hoor
dat kan uiteraard op 2 manieren op te vangen zijn
Citaat:Blijf je nou doorrammen?
We antwoorden nou eenmaal niet allemaal poezelig, voel ook totaal die behoefte niet. Leave it
faye schreef:Ik snap de advertentie niet helemaal. Of het verhaal van hond-kind is een smoesje, of er is al een incident geweest. In het laatste geval lijkt het me verstandig om dat eerlijk te vermelden voor er ergens anders ongelukken gebeuren.
inowa schreef:de hond heeft altijd buiten gezeten daarom weet ze niet hoe ze gaat met kinderen.