hond mee uit eten???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mlies

Re: hond mee uit eten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:59

Mjah, alleen met vakantie als we 'm niet ergens kwijt kunnen.
Maar verder, nee. Kan toch niet rustig eten als die schooier overal gevallen dingetjes ziet.

'k Heb 'm trouwens wel eens mee genomen in café, maar dat was uit school ff wat drinken en ik had 'm op school gebruikt voor trimles. Lachen

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 18:59

aaah okeej

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:00

Ik zie me al aankomen met een aquarium Haha! "Jaaa maar ze horen bij het gezin hoor" Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:01

Je zindelijke hangbuikzwijntje Lachen
Moet ook mogen dan Haha! Tong uitsteken

12345HA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:02

Hahahaha

Ja inderdaad.
Dieren horen gewoon niet in een restaurant. Behalve de dode dieren in de keuken.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:02

ik neem er altijd maar 1 mee,kan de volgende keer als we gaan er ook 6 meenemen..das pas fun Vork

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 19:02

Cayenne schreef:
Ik zie me al aankomen met een aquarium Haha! "Jaaa maar ze horen bij het gezin hoor" Haha!

ja maar daar draait het uiteindelijk wel op uit, ze horen bij het gezin... goh dan wordt het straks een dierenrestaurant Koe de ene neemt zijn kat mee ander een hond, runningkawa haar paard Tong uitsteken jij je aquarium en ik mijn parkiet en 1.80 grote reus Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:03

Citaat:
Dieren horen gewoon niet in een restaurant. Behalve de dode dieren in de keuken.

En daar zal ook niet iedereen het over eens zijn Tong uitsteken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Stel dat er 2 gezinnen zijn die allebei op het idee komen om hun hond mee te nemen. Honden blaffend in een restaurant Nagelbijten / Gniffelen

12345HA

runningkawa schreef:
Citaat:

Haha nee oke
Maar van die dieren heb je geen last Bloos
ik niet, in ieder geval Tong uitsteken

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 19:04

runningkawa schreef:
Citaat:

nee zeker niet

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:04

kimmie261 schreef:
ik neem er altijd maar 1 mee,kan de volgende keer als we gaan er ook 6 meenemen..das pas fun Vork

Haha! Haha! Haha!

Dan moet je wel voor een flinke tafel reserveren als ze allemaal onder tafel moeten *LOL*

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:05

Wij hebben de hond wel vaak mee naar mc. donalds.
En heb ook al eens een hond gezien dat we echt uit eten gingen. Had er geen problemen mee. Die hond zat gewoon lekker rustig naast de baas.

INGEMUIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:05

Hmm snackbar vind ik nog wel meevallen, doen wij thuis ook wel eens dan lopen we met de hond en dan pakken we daarna een kroketje ofzo Vingers aflikken Maar in een 'echt' restaurant zou ik dat nooooit doen, dat vind ik net zo vervelend als rondrennende kinderen. Bloos

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:07

Mlies schreef:
kimmie261 schreef:

Haha! Haha! Haha!

Dan moet je wel voor een flinke tafel reserveren als ze allemaal onder tafel moeten *LOL*

er zijn toch vast wel mensen die het niet erg vinden als ze bij hun onder de tafel liggen Extreme duivel

hebben ze en avondje een donor hond..heel gezellig hoor,en je kan je eten wat je niet hoeft,er altijd in kwijt Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:11

neem me hond altijd mee en als we op vakantie ergens gaan eten nemen we haar ook altijd het liefst mee maar zoals we op wintersport in een hotel zitten kan ze gewoon op de kamer blijven en anders dan zoeken we gewoon een restaurant waar ze binnen mag me vader zecht altijd als de hond niet naar binnen mag gaan we er ook niet eten en voor de rest ligt ze altijd rustig onder de tafel

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:13

In het restaurant waar ik werk mogen honden wel mee naar binnen. Maar alleen in het rokersgedeelte (echt apart gedeelte), dus mensen met allergieën hebben er bij ons geen last van. Maar ik vind het soms ook wel een beetje vreemd hoor, er zijn echt mensen die hun herders e.d. meenemen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:15

jaa die herders....dat mensen dat doen... Gestoord

je moet natuurlijk wel minimaal een deense dog meenemen.... Ja

domiekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:17

vind het wel goed aaleen in het rokers gedeelte dan kun je daar tenminsten nog gaan eten ookal ben je alregies voor dieren is een goede oplossing maar krijg je natuurlijk weer dat die mensen niet roken Clown

nee van die windhonden Vork

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:18

In het restaurant waar ik werk mogen honden zolang ze onder/naast de tafel blijven, geen andere mensen lastig vallen en niet al te veel lawaai maken.
Persoonlijk vind ik het niet gepast je hond mee te nemen naar een restaurant. Ook omdat lang niet alle honden goed opgevoed zijn en er dus ook kinderen zijn enzovoorts.
Ook het voeren vind ik niet gepast.. de hond word gevoerd door de eigenaren of door andere klanten.. dat vind ik niet kunnen middenin een restaurant.
Als er dringende zaken zijn dat de hond bijvoorbeeld verlatingsangst heeft (en je wil ook wel eens naar een restaurant) dat het dan geen probleem is.. maar ik zou nooit van huis gaan met het idee: goh laat ik de honden eens mee uit eten nemen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:21

ik neem nog liever mijn hond mee als mijn vriend mee uit eten... Bloos

(als ie nu maar niet meeleest,heb ik weer wat uit te leggen Nagelbijten / Gniffelen )

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:22

de restaurants die ik ken waar hinden wel ee naar binnen mogen , daar mogen ze alleen aangelijnd mee naar binnen en als ze braaf zijn
dus klep dicht en braaf bij de eigenaar aan de voeten/onder tafel liggen
ook mag de toegang tot het restaurant ontzegd worden als de dieren een vervelende/sterke lijflucht hebben

ik kan er best mee leven als er een hond in eht restaurant aanwezig is, maar wil er geen last van hebben

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:42

ik vind het asociaal. Mensen met een hond kiezen er bewust voor om een hond te hebben. Andere mensen niet. Ik vind het onbeschoft om je hond mee te nemen als je ergens gaat eten. Er zijn genoeg mensen die het niet smakelijk vinden als er een hond bij het volgende tafeltje ligt. Als je dan zo graag in het bijzijn van je hond wilt eten, ga je maar lekker afhaal halen en thuis opeten .

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:45

Ik vind het een beetje aan het restaurant liggen of je een hond meeneemt. Is het een snackbar of een eethuisje aan het bos dan vind ik het wel kunnen als mensen een hond meenemen. Vaak komen ze dan terug van een boswandeling ofzo. En ik heb er geen probleem mee als de hond netjes aangelijnd onder de tafel gaat liggen. Maar in een chiq restaurant vind ik het niet kunnen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:55

Ghani schreef:
ik vind het asociaal. Mensen met een hond kiezen er bewust voor om een hond te hebben. Andere mensen niet. Ik vind het onbeschoft om je hond mee te nemen als je ergens gaat eten. Er zijn genoeg mensen die het niet smakelijk vinden als er een hond bij het volgende tafeltje ligt. Als je dan zo graag in het bijzijn van je hond wilt eten, ga je maar lekker afhaal halen en thuis opeten .

ik vind het echt zeer onsmakelijk en ranzig als mensen kinderen meenemen die van alles half uitgekauwt uit hun snavel spugen,en welke met grote snottebellen rondlopen....of met vieze stinkende poepluiers,en die dan ook nog eens met plakkerige handjes aan je tafel komen staan...

heel onbeschoft dat ze zulke kinderen meenemen naar een restaurant!!en andere mensen daarmee lastig vallen,als je dan zonodig in het bijzijn van je kinderen wil eten,ga je lekker afhaal halen en thuis eten...