Maar verder, nee. Kan toch niet rustig eten als die schooier overal gevallen dingetjes ziet.
'k Heb 'm trouwens wel eens mee genomen in café, maar dat was uit school ff wat drinken en ik had 'm op school gebruikt voor trimles.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik zie me al aankomen met een aquarium"Jaaa maar ze horen bij het gezin hoor"
Citaat:Dieren horen gewoon niet in een restaurant. Behalve de dode dieren in de keuken.
runningkawa schreef:Citaat:Dieren horen gewoon niet in een restaurant. Behalve de dode dieren in de keuken.
En daar zal ook niet iedereen het over eens zijn
runningkawa schreef:Citaat:Dieren horen gewoon niet in een restaurant. Behalve de dode dieren in de keuken.
En daar zal ook niet iedereen het over eens zijn
kimmie261 schreef:ik neem er altijd maar 1 mee,kan de volgende keer als we gaan er ook 6 meenemen..das pas fun
Mlies schreef:kimmie261 schreef:ik neem er altijd maar 1 mee,kan de volgende keer als we gaan er ook 6 meenemen..das pas fun![]()
![]()
![]()
Dan moet je wel voor een flinke tafel reserveren als ze allemaal onder tafel moeten
Ghani schreef:ik vind het asociaal. Mensen met een hond kiezen er bewust voor om een hond te hebben. Andere mensen niet. Ik vind het onbeschoft om je hond mee te nemen als je ergens gaat eten. Er zijn genoeg mensen die het niet smakelijk vinden als er een hond bij het volgende tafeltje ligt. Als je dan zo graag in het bijzijn van je hond wilt eten, ga je maar lekker afhaal halen en thuis opeten .