Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Citaat:Ik ben zo ver dat ik ze 's nachts in een bench wil stoppen, dat lost mijn probleem igg wel op! ik wil ze niet op het aanrecht en ook niet op de stoffen bank!
En jij hebt katten genomen want??
zydeco schreef:sluit je kat in de keuken op strooi peper op het aanrecht
laat je kat lekker een uurtje in de keuken zonder waterbakje
doet ze eens en nooit weer
schaapjuh schreef:Mijn kat is juist helemaal gefixeert op m'n slaapkamer en probeert steeds vliegensvlug naar binnen te glippen om vervolgens snel onder mn bed te kruipen waar ik 'em dus niet meer te pakken krijg.
Iemand een ideetje hoe ik 'em uit mn slaapkamer houd en als ie eenmaal is binnen geglipt, hoe ik 'em weer onder mn bed vandaan krijg?
schaapjuh schreef:Mijn kat is juist helemaal gefixeert op m'n slaapkamer en probeert steeds vliegensvlug naar binnen te glippen om vervolgens snel onder mn bed te kruipen waar ik 'em dus niet meer te pakken krijg.
Iemand een ideetje hoe ik 'em uit mn slaapkamer houd en als ie eenmaal is binnen geglipt, hoe ik 'em weer onder mn bed vandaan krijg?
Misser schreef:schaapjuh schreef:Mijn kat is juist helemaal gefixeert op m'n slaapkamer en probeert steeds vliegensvlug naar binnen te glippen om vervolgens snel onder mn bed te kruipen waar ik 'em dus niet meer te pakken krijg.
Met z'n brokjes rammelen?
Citaat:Mijn kat is juist helemaal gefixeert op m'n slaapkamer en probeert steeds vliegensvlug naar binnen te glippen om vervolgens snel onder mn bed te kruipen waar ik 'em dus niet meer te pakken krijg.