Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nikkiej_86 schreef:huh van mijn foto's??
ikmis iets haha ?

Zie foto's bovenaan vorige pagina
dees_daan schreef:kippiej ik denk ook een jack russel

Idd, misschien heeft de DA een idee.
het enigste waar ze goed in is, is dat ze mensen erg vrolijkt verwelkomt
net als de bonte, die is net zo
(de bonte is overigens een Friese Stabij)

.
.
... Het is kruising van Jack Russel Terriër en Fox/boerenfox.. Helaas heb ik nu geen fotos hier op internaat, dus ik zal het wel plaatsen als ik thuis bent
Hij ziet er zwart uit, maar zijn buik is wit, en hij heeft ook een streepje tussen zijn ogen
en lichtbruine wenkbrauwen, die je soms wel bij rottewielers ziet. Hij heeft overigs ook gekrulde staart.. vraag me niet waar die vandaan komt
Kijk.. mijn hond is doooodsbang voor konijnen en alles wat die kleiner is (exclusief mijn poes) maar toen ik een keer met hem in polder wandelde, spurtte hij ervandoor achter een haas
alleen sprong die haas van angs in elke sloot die hij vond, en mijn hond erachteraan 
*lekker was het minder.. hij stonk 1 uur in wind
*

Bluebontje schreef:Dit is onze Joey. Kruising cocker spaniel met waarschijnlijk saluki.
Waanzinnig snel in zijn jongere dagen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=K3EVI3MS

dees_daan schreef:@ kippy hoofdje komt me heel bekend voor, maar kan het zo niet plaatsen...
dit was onze kruizing, hij is eind december 2006 overleden..
iig labrador zoals ik al zei, de rest weten we niet
Jolandaa bedoel jij een bordercollie?

Citaat:Fotoverzameltopics zijn in principe niet toegestaan. Mocht je een idee hebben voor een verzameltopic dat naar jouw mening echt iets toevoegt aan Bokt dan kun je de moderator van Beestenboel PB'en om om toestemming te vragen.