Niet alleen ratten moeten met 2 of meer zitten Lous, dat geld ook voor cavia's en konijnen Hamsters zijn de enige knaagdieren die solitair leven geloof ik
Ja kan goed gaan, russische dwerghamsters in koppeltje (man+vrouw dus) en roborovski's kunnen het ook, maar ga nooit koppelen als je er geen verstand van hebt want dat gaat onherroepelijk fout! Maar syrtjes moet je niet kwellen met een 'gezellig vriendje'
Nee okee dan heb ik het niet over paartjes maar ik denk niet dat de ts zit te wachten op een hamster gangbang. Een nestje lijkt me een keer leuk maar probeer het maar eens kwijt te raken
Niet alleen ratten moeten met 2 of meer zitten Lous, dat geld ook voor cavia's en konijnen Hamsters zijn de enige knaagdieren die solitair leven geloof ik
Ja had ik er ook bij gezet. Laatstgenoemde beesten, dus ratten en cavia's. Beiden hebben we thuis altijd gehad. Konijnen hebben we dus ook gehad, ook altijd met twee
Jennys zijn groot en duurder en niet iedereen heeft ruimte voor die kooien, ik heb 2 jenny's staan thuis maar mijn huisgenoot vind het ook goed dat ze in de woonkamer staan, anders word het wel heel vol op mn kamertje hoor!