Ze is de omgeving aan het observeren en we kletsen samen honderduit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
This_is_me schreef:WOW ik zou willendat Coco dat ook kon!!! Leuk man!!! denk dat de vogel (nadat ie gewend is) het ook super zal vinden..
Nathalie1983 schreef:Die zijn bedoeld om te vliegen en dat kan ze nu ook niet.Ik denk niet dat een vogel veel vrijheid ervaart als deze alleen maar kan lopen....
xXVeronaXx schreef:Als je ze aan 1 vleugel kortwiekt kunnen ze toch niet vliegen?
Onze kippen kwamen dan iig niet ver
Ziet er trouwens wel super uit, deden dit meer mensen maar! respect!
Eightlegged schreef:Nathalie1983 schreef:Die zijn bedoeld om te vliegen en dat kan ze nu ook niet.Ik denk niet dat een vogel veel vrijheid ervaart als deze alleen maar kan lopen....
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Nu ben ik ook van mening dat geen vogel geschikt is als huisdier, maar da's weer een andere discussie.
T ziet er leuk uit en je papegaai ook
luxje schreef:En wel of niet als huisdier, kan die discussie niet voor (bijna) alle dieren?
Eightlegged schreef:luxje schreef:En wel of niet als huisdier, kan die discussie niet voor (bijna) alle dieren?
Nope, dat denk ik niet.
luxje schreef:xXVeronaXx schreef:Als je ze aan 1 vleugel kortwiekt kunnen ze toch niet vliegen?
Onze kippen kwamen dan iig niet ver
Ziet er trouwens wel super uit, deden dit meer mensen maar! respect!
Dan haal je ze uit balans en dat kan voor de vogel heel vervelende consequenties tot gevolg hebben
Eightlegged schreef:Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Nu ben ik ook van mening dat geen vogel geschikt is als huisdier, maar da's weer een andere discussie.