avanti4ever schreef:ik vindt dit ook erg zielig en belachelijk!!!Hoe vaak wordt ze uitgelaten?? en hoe lang? waarom krijgt dat beestje geen water???
ik vind dit echt zo erg!!! dit kan en mag niet hoor ik hoop dat er iemand hier meelees die dierenarts oid is en aan de hand van je ipadres t adres kan achterhalen...
Die hond sloopt en knaagt e.d. omdat ze teveel energie heeft en niet weet waar ie aan toe is.... dat beest moet lekker rennen spelen werken aandacht krijgen
en btw who cares als ue een speeltje kapot bij tjeez geef dat hond een bot oid om op te knagen en laat m goed uit geef m aandacht bellon bij goed gedrag zet m aan t werk en je krijgt met watgeduld een leuke hond ervoor terug..
Dat de hond nu binnen zit vast aan de verwarming jeetje sorry hoor schandalig, en wat hier al gezegt wordt als je t zo erg vindt doe je er iets aan geef desnoods een annonieme tip bij 1 of andere instantie...
ze word inpricipe wel goed uitgelaten alleen savonds dan door me moeder maar overdag op zijn werk doet hij en wat hij ook vaak doet is dat hij in de auto blijft zitten en de hond eruit gooit en hij dan een stukje gaat rijden en die hond rennen en dan is ie moe.
het gaat wer niet om dat ie moe moet worden maar zit gewoon vol stress van de hele dag (opzijnwerk) in de bench te zitten en daar kan ik niks aan doen op zijn werk.
ik wou ook al de dierenbescherming inschakelen en denk ook wel dat ik dat ga doen iniedergeval vragen hoe dat nu zit.
in beslag nemen doen ze niet denk ik want ze is niet mager ofzo en heeft een dak boven zijn hoofd.
en een bot heeft ze ook wel is. maar is de oplossing niet.
en water krijgt ze wel maar niet de hele dag door.
ga wel die dierenbescherming inschakelen om te vragen
Mlies schreef:gipsyboy schreef:ja maar hij denkt ook dat hij haar goed verzorgd dus daarom
en topic geopent om tips te krijgen en niet van hond oppakken en wegbrangen ddat kan niet lees maar hierboven ook mijn berichte
Bij deze dan nog eens te tip, laat je moeder er wat aan doen!
Die heeft toch wat te zeggen?
Ookal staat die hond op zijn naam.
Snap best dat je vind dat je die hond niet zomaar weg kunt brengen, maar zoals het beestje nu zit kan ook écht niet..
me ma weet het ook niet meer