Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellebel schreef:Nogmaals.... als dierenarts verdien je bijna niks. Je kunt vaak nog beter bij de Edah achter de kassa gaan zitten.
Echt, dat mensen dat nog steeds denken... maar blijkbaar mag je als DA ineens niks meer verdienen omdat het om beestjes gaat.
Alles moet wel allemaal keurig netjes gaan (steriel voorverpakt afdekmatriaal, operatiemateriaal etc) maar het mag niks kosten.
Ellebel schreef:Tsja ik vind dat als je aan huis komt als DA je voorrijkosten mag rekenen. Dat is bij een andere professional niet anders. Vind ik eerlijk verdienen. En als ik midden in de nacht uit mn bed moet komen kost dat ook geld. Stel je voor dat jij midden in de nacht wordt gebeld door je baas, jij naar je werk, kom je daar, blijkt het voor niks. Ga je dan ook maar weer gewoon naar bed? 1x misschien nog wel, maar op een gegeven moment is daar de lol ook af.
lindsey schreef:
Zou je de mijne midden in de nacht bellen dan krijg je gewoon een bandje waarop je wordt verwezen
naar degene die dienst heeft en die vraagt dan ook kan het niet tot morgen wachten.
Schimmelig schreef:Het het ajb niet over verstandkiezen, die van mij moeten nog![]()
Er is 1 tripje richting de tandarts duurder geweest, dat is gelijk dat bovenstaande tripje.... Mijn verzekering bleek die onzin niet te dekken, hoewel ik ze iets van 75 euro p/m betaalde.... Dit was nog voor de omschakeling van het ZF.
De tandarts moet zich aan bepaalde prijzen houden, dat hoeven DA's toch niet?
Boterbloem schreef:Wat vinden jullie hiervan dan...
Mijn hond valt stuiptrekkend op de grond, krijg geen reactie meer uit hem..
Totaal overstuur bel ik de dierenarts.. (tijdens gewoon spreekuur toevallig)
De assistent komt, het is maar 2 straten rijden.
Ze heeft hem gereanimeerd, tevergeefs.. Mijn schatje was er al niet meer..
Mijn wereld stortte compleet in....
Dat je nou als dierenarts zijnde een rekening stuurt oké.. (wacht daar dan wel een tijdje mee)
Maar, anderhalve week later al een rekening van 55 euro.
De dierenarts is zelf niet geweest en de assistent kon niets meer doen...
Ik vind dat persoonlijk wel belachelijk...
Maarja wie ben ik..