ik ren er absoluut niet meer een zweep achterna..
Als ze het goed doet krijgt ze een brokje..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wereldhummel schreef:Misschien even goed lezen Pubelia,,
jullie doen toch of het het ergste in de wereld is,,
nou dan,,
pubelia schreef:kattie schreef:nou nou hoog hoog, hoe hoog zal het geweest zijn? 40/50 cm.. en een hond heeft kussentjes onder zn pootjes... dat heeft een paard niet daarom kunnen die niet op harde ondergrond springen... Dan zullen jullie alle katten in de hele wereld wel ontzettend zielig springen. die springen van boven schuttingen ook gewoon naar beneden. ik denk eerlijk gezegd dat het hondje niet zou springen als het springen niet leuk vind want hij kan er ook gewoon onderdoor. en ik zie het baasje er ook niet met een zweep achteraan rennen...
dus ga in een topic klagen waar wel sprake is van dierenmishandeling....
Hoe kom jij op dierenmishandeling? dat heb ik nog niemand hier zien schrijven...
pubelia schreef:wereldhummel schreef:Misschien even goed lezen Pubelia,,
jullie doen toch of het het ergste in de wereld is,,
nou dan,,
Ik schrijf helemaal niet dat dit het ergste is van de wereld. Dat willen jullie ervan maken. ik vind het alleen heel erg voor het hondje. omdat het het hondje dient te luisteren naar de baas. Dus die maakt geen keuze om later heup of eleboogdisplasy te krijgen....
rivanalover schreef:Ik doe dit niet dagelijks maar 10 minuten,, daar krijgen ze heus niks van hoor, dan zouden die honden op behendigsheids ook dat moeten krijgen..
rivanalover schreef:Ja idd..
Misz_shul schreef:rivanalover schreef:Ik doe dit niet dagelijks maar 10 minuten,, daar krijgen ze heus niks van hoor, dan zouden die honden op behendigsheids ook dat moeten krijgen..
inderdaad die doen dat een uur lang! (spreek uit ervaring)
Ga daar potje zeiken, met je bordje staan van eh dat het niet goed is voor de hond..(dat meisje die de boel hier zit te verzieken dan)
pubelia schreef:Sorry ik geloof niet in jezus. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat dit niet goed is voor de hond. En dan als de hond straks ouder is zeker zeggen och hij/zij heeft HD of ED waar zou dat toch van komen. Ik vind het een zielige hond. en ik vind dat jullie eerst een beetje beter moeten na denken.
Olifant schreef:pubelia schreef:Sorry ik geloof niet in jezus. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat dit niet goed is voor de hond. En dan als de hond straks ouder is zeker zeggen och hij/zij heeft HD of ED waar zou dat toch van komen. Ik vind het een zielige hond. en ik vind dat jullie eerst een beetje beter moeten na denken.
Jeetje , nu weet ze het wel hoor je moet niet zo doorzeiken
je word er echt niet aardiger op hoor
en je had je mening al gegeven dus dat hoeven we niet 100 keer aan te horen
kattie schreef:Leuk joh een topic plaatsen op bokt...