Vis euthanaseren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roylinde

Re: Vis euthanaseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 13:31

goed gedaan hoor Lachen ik vind je heel dapper.

Ik vind dat ook altijd moeilijk.....
Gelukkig heb ik n pap's die dat doet Sigaar

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 13:42

mijn moeder moest een keer een baby konijntje doden omdat hij verlamd was... :'(
Heeft ze hem in water verdronken...
(k wist er niets van, ging vrolijk naar het hok, : heee waar is jumper??? Mijn moeder: oh die was verlamd geraakt, want hij sprong en kwam verkeerd terecht? Verward nja ik heb hem zwemles gegeven!! zegt ze droog!!! Verward Boos! )

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 14:50

katiavl schreef:
bijna alle dierenartsen gebruiken het. Degene die in de vis zitte toch. Zeker bij de kois ze gaan Slapen en worden nooit meer wakker...

Tuurlijk kunnen vissen pijn voelen....

Vissen doorspoelen is echt not done hoor. Snap niet waarom mensen het blijven doen

Ja idd mijn zwager had deze zomer KarperAids in de vijver en heeft voor 1000-den euro´s karpers in moeten laten slapen en zijn hele vijverzeil en stenen weg moeten doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 14:59

esther_sonja schreef:
mijn moeder moest een keer een baby konijntje doden omdat hij verlamd was... :'(
Heeft ze hem in water verdronken...
(k wist er niets van, ging vrolijk naar het hok, : heee waar is jumper??? Mijn moeder: oh die was verlamd geraakt, want hij sprong en kwam verkeerd terecht? Verward nja ik heb hem zwemles gegeven!! zegt ze droog!!! Verward Boos! )

aaah wat zielig Nagelbijten / Gniffelen

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 20:24

Het was een goudvis-achtige. Oranje kleurig, lange staart, smal en elegant gebouwd. Erg mooi visje.

Mijn aquarium controleer ik met Tetra-stix's, die zeggen dat mijn aquarium in orde is.
Ik vraag me ook af wat het was. Het visje leek verlamd, enkel zijn kieuwen bewogen nog, voor de rest dreef ie boven. Maar ik ben geen DA.

Bedankt voor jullie steun nogmaals, vele reacties hielpen mij echt om mijn schuldgevoel kwijt te raken! Lachen