Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
polkaPONY schreef:Mijn kat is dol op voetenluchtZe ligt altijd met haar hoofd in schoenen en laarzen en gaat dan helemaal uit haar dak
Jaimyliefje schreef:Saningie schreef:Hier hebben ze ook een tic, drinken uit de toilet pot...
hihi
dat doen die van ons ook, daarom gaat tegenwoordig de klep dicht, maar daar hebben ze weer wat op gevonden,
de douchevloer/muren aflikken als die nog niet zijn afgedroogd, of de wasbak uitlikken ook al zit er geen water in![]()
verder had de jongste kat van ons tot woensdag de tik om de hele dag boven op de hamster kooi te zitten of dernaast om naar de hamster te loeren,
aleen dinsdag nacht werd me zus wakker van een krijsende kat en een piepende hamster;
de hamsterkooi lag op zn kant en de kat zat erboven op!
dus zij die kooi rechtopzetten en slapen, sochtends had ze niet zoveel tijd dus goide ze er aleen eten in, komt ze smiddags thuis, licht dat beest dood in zn kooi..
en hij had wondjes, dus die kat heb waarschijnlijk aan dat beest zitten hengelen met zn nagels
kijken wat ze nu weer gaat verzinnen...
arme ham-ham
ingeborg schreef:...het is weer tijd om onder de dekens (proberen) te slapen. Puur opportunisme gezien de temperatuur.
(enne over dat kerstkransjes pikken wat iemand hier noemde..Ik hoop niet dat er chocolade bij zit want dat is volgens mij hardstikke giftig. Maar mss wist je dat al).