wat is de nieuwste tik van je kat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoOr

Re: wat is de nieuwste tik van je kat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 01:02

mijn katje komt tegenwoordig op schoot zitten als ik aan het eten ben Tong uitsteken en laatst lag ik op de bank met een deken over me heen en toen was ze helemaal onder die deken gaan liggen echt zooo lief Clown

Zilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 03:00

De mijne probeert de hele tijd aan de strikjes van de cadeautjes te bijten nu.
Is nog best gevaarlijk ook.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 09:33

polkaPONY schreef:
Mijn kat is dol op voetenlucht Rolleyes Ze ligt altijd met haar hoofd in schoenen en laarzen en gaat dan helemaal uit haar dak Nagelbijten / Gniffelen

hihi zoeen hebben we vroeger gehad, die hing altijd met zijn neus, vol overgave, in de zweetkakkies van mijn vader Haha!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 11:55

Jaimyliefje schreef:

Saningie schreef:
Hier hebben ze ook een tic, drinken uit de toilet pot...

hihi Tong uitsteken
dat doen die van ons ook, daarom gaat tegenwoordig de klep dicht, maar daar hebben ze weer wat op gevonden,
de douchevloer/muren aflikken als die nog niet zijn afgedroogd, of de wasbak uitlikken ook al zit er geen water in Verward
verder had de jongste kat van ons tot woensdag de tik om de hele dag boven op de hamster kooi te zitten of dernaast om naar de hamster te loeren,
aleen dinsdag nacht werd me zus wakker van een krijsende kat en een piepende hamster;
de hamsterkooi lag op zn kant en de kat zat erboven op!
dus zij die kooi rechtopzetten en slapen, sochtends had ze niet zoveel tijd dus goide ze er aleen eten in, komt ze smiddags thuis, licht dat beest dood in zn kooi..
en hij had wondjes, dus die kat heb waarschijnlijk aan dat beest zitten hengelen met zn nagels Gaaaap

kijken wat ze nu weer gaat verzinnen...

arme ham-ham Verdrietig

ja.. was wel zielig idd.. Huilen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 12:03

ingeborg schreef:
...het is weer tijd om onder de dekens (proberen) te slapen. Puur opportunisme gezien de temperatuur.

(enne over dat kerstkransjes pikken wat iemand hier noemde..Ik hoop niet dat er chocolade bij zit want dat is volgens mij hardstikke giftig. Maar mss wist je dat al).

Pure chocolade is hartstikke giftig ja, maar met onze katten is er nooit iets gebeurt, ik wist het eerst niet, maar volgens mij zijn honden er veeel gevoeliger voor.

Maar 1 van onze katten haar tic is (heeft ze ook altijd al gehad maar nu begint het weer erger te worden Tong uitsteken ):
S' ochtends aan je deur krabben, en dan niet om een normale tijd, nee waarom niet gewoon om 4 of 5 uur.. Knipoog Tong uitsteken

(En nu zit ze hier lekker in de computerkamer op de vensterbank naar buiten te kijken(is natuurlijk veel leuker; alles van bovenaf zien. Tong uitsteken))