''mijn zus denkt haar kat vermoord te hebben''

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gowlan

Re: ''mijn zus denkt haar kat vermoord te hebben''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 22:12

nee mijn zus zit niet op bokt.. ik kan er misschien binnenkort foto's opzetten, maar niet veel... ze heeft er maar een paar en ik hoop dat er geen misbruik van gemaakt wordt..(!)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:24

Getsie.....hoop dat je zus zich alweer een beetje beter voelt Ach gut

Mijn moeder heeft er altijd op gehamert dat als we gaan wassen en/of drogen er altijd op te controleren of er geen katten in de trommel zitten.

Dit was gewoon vette pech...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:35

lindsey schreef:
Je zus zal het absoluut niet expres gedaan hebben en er vast ook veel verdriet van hebben.

Maar ik ben het absoluut niet eens met de reacties dat ze er niets aan kon doen.

Van katten is bekend dat ze graag op kleding gaan liggen.
Klerenkasten zijn favoriete ligplekken van veel katten als ze de kans krijgen en kittens gaan vaak in wasmachines/drogers zitten.

Toen mijn kat kittens had controleerde ik elke keer de wasmachine (droger heb ik niet) voordat ik ging wassen.

Dus hoewel het een ongeluk was vind ik wel dat dit voorkomen had kunnen worden.
Dus ik ben er zeker niet mee eens dat iedereen dat kon overkomen. Mij zou het in ieder geval niet gebeuren. Dus schuldgevoel is zeker wel op zijn plaats.

Maar toch sterkte gewenst aan je zus.

Tsja... ook ik ben het hier helemaal mee eens (sorry, niet l*llig bedoeld naar jouw zus toe TS). Als je katten oid hebt, dan hoort het imo een routine te zijn om de wasmachine / droger / vaatwasser te controleren voor je deze aan zet. Het zit er bij mij zo in gehamerd dat ik het nog steeds doe... en ik heb helemaal geen huisdieren. Maar goed, het is natuurlijk hartstikke sneu voor je zus. Ik kan me goed voorstellen dat ze er vreselijk ziek van is. Wens haar maar veel sterkte en liefs.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:42

occh veel sterkte meid.. tjaa je kan er niks aan doen en deed het niet express ook al denk je dat op dat moment wel. zeker even schrikken naja wens jullie veel sterkte Ach gut

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:33

Ik moet zeggen dat ik het ook met Lindsey en Vikky eens ben.
Na gebruik altijd deur meteen dicht en voor gebruik controleren..

Veel sterkte voor je zus.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:34

Ongeluk zit een klein hoekje echt naar heel veel sterkte voor je zus

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:52

achgossie, arme kleine poezel....

ik heb nu gelukkig geen kittens maar je wilt niet weten hoe vaak ik mn katten loop te checken gedurende de dag! of er niet eentje opgesloten zit ergens of klem zit onder de bank.

Katten zijn nou eenmaal nieuwsgierig en kruipen echt overal in en op en onder.
Je zus zal dit in ieder geval niet meer overkomen, laat het een les zijn voor alle meelezers hier op Bokt, let op waar je kitten uithuist voordat je electrische apparaten aanzet!

sterkte

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:22

Oh bah, wat verschrikkelijk! Volgende keer toch maar goed controleren he of er geen dier in zit?

Zo zie je maar, een ongeluk zit in een klein hoekje...

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 18:08

ja zeker, nu denk ik dat het haar alleen niet meer zal overkomen..
mij ook niet maar gewoon dat het gebeurd is, dat gebeurd er jammergenoeg eenmaal als je het een dagje druk hebt.. Huilen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 02:06

Bah wat een naar verhaal.

Ik heb 2 jaar geleden perongeluk een kat aan de greep gestoken..
Ik wou stro in de kruiwagen doen met de greep, nou lagen de katten vaak onder de omgevallen plakken te slapen, dus zoals gewoonlijk schud ik ff met de mestvork tegen de grote baal aan en normaal gaan ze dan allemaal eronder weg!

Maar dit keer was er een die zo diep sliep dat ie het niet had gemerkt.
Dus ik steek mijn greep in die plak en ik hoor ineens een geschreeuw en vervolgens rent de kat weg.
We hebben hem een week niet meer gezien (overal gezocht) dus we dachten hij is een plekje gaan zoeken waar die is gestorven.

Maar na een week kwam hij aanlopen, een beetje mager en zielig, maar verder ging het redelijk goed.

Sterkte..

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 02:23

Ik heb op dezelfde manier ooit mijn kat mee gewassen.
Ook even niet opgelet en hij was nog klein.
Doordat ik gebonk hoorde ben ik meteen gaan kijken en heb ik hem eruit kunnen halen.
Hij heeft het gered maar is 2 dagen goed ziek geweest.
Ik wil je zus veel sterkte wensen.

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 07:20

Wat verschrikkelijk!!!! Toen ik je verhaal las rolde de tranen pardoes over mijn wangen. Het herinnert me aan de dood van één van mijn fretjes. Ik was helamaal hysterisch. Toen ik Freggle vond heb ik echt letterlijk de hele buurt bij elkaar geschreeuwd uit pure onmacht en heb een paar dagen nog stop gehuild. Zo'n enorm schuld gevoel had ik. Ik weet dus precies wat je zus nu doormaakt.
Natuurlijk had het voorkomen kunnen worden maar zoiets kan iedereen overkomen (in de droger of door iets anders), ook al beweren sommigen dat het hen nooit zal overkomen.
Het was gewoon een stom ongeluk. Het verdriet en het schuldgevoel slijt na een tijdje maar als ik er nu nog aan terug denk kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Je zus en ik je zullen met deze ervaring moeten leren leven.
In ieder geval heel veel sterkte aan je zus gewenst!!

O ja, nog even dit. Vooral gericht aan de mensen die het haar verwijten. Laten jullie je katten buiten, of hebben jullie ooit katten gehad die jullie los buiten lieten lopen? Ook erg dom of niet met al die auto's. Better a fat cat then a flat cat!!!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 08:28

jeetje! wat sneu, moet er haast zelf van huilen.

is toch ook dom, als je kittens in huis hebt , is het net als kinderen, je moet ze altijd in de gaten houden

Wat zou dat arme ding een pijn hebben gehad zeg, bah Scheve mond

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 08:37

weet precies wat je zus voelt... heb ook een keer met een ongeluk een kittentje om het leven gebracht... neem het mezelf nog steeds kwalijk en krijg nog steeds een naar gevoel als ik er aan terug denk...

Maar het is een ongelukje, wat je niet ziet aankomen en waar je niets aan kan doen... maar snap goed dat ze zich nu zo voelt... is ook echt k*t als je dat meemaakt..

heel veel sterkte, ook voor je zus.

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 08:59

Jeetje! Dan schrik je je echt het apelazarus... voor jou en voor haar echt heel veel sterkte... Ach gut

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:37

Verschrikkelijk is dat , jammer dat dit eerst moet gebeuren voordat iemand zich er bewust van wordt dat een "ongeluk" in een klein hoekje zit....terecht dat je zus zich er goed beroerd van voelt , rot voor d'r maar het is toch echt d'r eigen schuld. Klinkt rot , maar degenen die zeggen dat ze er niks aan kon doen die zijn wel makkelijk zeg , die zou ik nooit alleen laten met een dier of klein kind Bloos!
Even haast hebben of wat dan ook is echt geen excuus in dit geval , je hoort je er van bewust te zijn dat de diertjes erin kunnen klimmen.

Net zoiets als een peuter die verdrinkt in de vijver van de tuin van de ouders , dat neem ik die ouders ook kwalijk en kan ik geen ongelukje noemen....

Uiteraard wel sterkte en hopelijk wordt er wel goed op het andere poesje gelet , en worden andere mensen zich bewuster van dit gevaar als ze dit lezen Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:40

Heeel erg veel sterkte !
wat lijkt me dit verschrikkelijk zeg

Destiny22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:47

Het is inderdaad verschrikkelijk

Ik heb ook 2 kittens en moet zeggen dat als ik de droger of wasmachine aan zet ik altijd even controleer of ze er niet in zitten.

Maar dit komt omdat een buurvrouw van mijn ouders dit ook heeft gehad heel wat jaartjes geleden dus sinds die tijd let ik er extra op

Maar je zus kon er echt niks aan doen dat soort dingen gebeuren nou eenmaal het is naar maar waar!

succes ermee!