Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DenK4ever schreef:Update... nog 9 nachtjes slapen en dan mag ik onze dog gaan ophalen:
Hier de meest recente foto's:
foto
foto
roossie22 schreef:waar hebben jullie je dog gekocht? zijn jullie er toevallig tegenaan gelopen of ben je echt bewust gaan zoeken?
Nashke schreef:Ik zet hier even een stipje neer![]()
Mijn vriend en ik wonen nu midden in de stad. We zijn op zoek naar een huisje 'op den buiten'.. En dan willen we natuurlijk een hond , een duitse dog![]()
Vriendlief heeft vroeger nog een duits dog gehad, en is thuis altijd opgegroeid met honden.
Ik niet, het zal de eerste keer in mijn leven zijn dat ik een hond heb(moeder hield er niet van)
En we nemen dan onmiddelijk de grootste die er bestaan![]()
(en ik ben maar 1.56m)
Dus informatie kan altijd van pas komen![]()
Hoeveel kost een pup ongeveer? Ik weet dat de prijs verschilt per kleur, maar ook per geslacht?
Ik wil een reu, mijn vriend wil een teefje... hmmm, we vechten het nog wel eens uittijd genoeg
Citaat:Jouw vriend kent het wel, maar ik denk dat het ook belangrijk is voor jou om precies te weten waar je aan begint.
Nashke schreef:Citaat:Jouw vriend kent het wel, maar ik denk dat het ook belangrijk is voor jou om precies te weten waar je aan begint.
idd! daarom kom ik hier al even piepenMet jou info ben ik zeker al wat! Ik ga idd rond kijken bij een erkende fokker. Het kan ook nog best een tijdje duren voor ik daadwerkelijk ééntje neem, maar ik wil alvast wat voorbereid zijn
![]()