Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ymke schreef:Wat apart, nog nooit gezien! Ze zitten in zoetwater?
Remy schreef:Er zijn hele lekkere receptjes met rivierkreeft
Eightlegged schreef:Zwartwitje schreef:Als ze levend gekookt worden is het wat minder prettig voor ze (om het maar zacht uit te drukken). Bij mij op m'n werk deden ze 't ook hoor. Volgens mij is het wel zo dat geleedpotigen een minder ingewikkeld zenuwstelsel hebben en dus minder pijngeleiding hebben.. correct me if I'm wrong, Eightlegged!
No need to, want je hebt gelijk. Levend koken vind ik persoonlijk belachelijk, da's nergens voor nodig
Mork schreef:
Volgens mij mag het ook niet meer hoor? Levend koken. Je wil niet weten wat voor geluid dat geeft! blehh.
Overigens wel jammmie rivierkreeft.
Tis overduidelijk een rivierkreeft jah. Schorpioenen zien er wel iets anders uit.
T3mptati0n schreef:Ik zou gillend wegfietsen, thuis een schop ophalen en "het vieze beest" pletten.
femkjuh schreef:Mork schreef:
Volgens mij mag het ook niet meer hoor? Levend koken. Je wil niet weten wat voor geluid dat geeft! blehh.
Overigens wel jammmie rivierkreeft.
Tis overduidelijk een rivierkreeft jah. Schorpioenen zien er wel iets anders uit.
wat voor geluid dan?Lijkt me niet echt prettig klinken?
sunshine schreef:T3mptati0n schreef:Ik zou gillend wegfietsen, thuis een schop ophalen en "het vieze beest" pletten.
Waarom dat nou weer ??![]()
Wij pletten jou toch ook niet zomaar als we jou eng vinden
Nashke schreef:
WAAAAAAHAHAHAHHAHAHA, dies goedideetjeeee
![]()