Eightlegged schreef:Hoho.. beroep??? Dit is VRIJWILLIGERSWERK, geen beroep. De meesten hebben inderdaad een beroep NAAST hun vrijwilligers werk. Wees blij dat ze uberhaupt bestaan. Je krijgt als ambu medewerker geen cent hoor.. sjongejonge..
Maar het is en blijft een feit dat je er zelf voor kiest en daarmee dus een bepaalde verantwoordelijkheid neemt
Dit geldt dus ook als je aan een dier begint....je kiest ervoor en moet je dus ook verantwoordelijkheid dragen,ook in slechte tijden en mindere kleine dingetjes.......
Eightlegged schreef:Ik baal echt van dit topic.
Er zit een kruisje rechtsboven aan.........
Eightlegged schreef:Zwartwitje schreef:Eightlegged: de topictitel is ook wel heel ongelukkig gekozen

Dat was ook de enige reden waarom ik hier in de eerste instantie op reageerde

Ja het werd in de eerste post uitgelegd waarom, maar dan nog.
Ja ik heb het uitgelegd...als je er echt zo'n moeite mee heb dan schakel je toch een MOD in om topic titel aan te passen in purmerendse dierenambulance......
Ik heb het duidelijk in het topic zelf beschreven dat het om [***] gaat en ik scheer hierbij niet elke ambulance over 1 kam
katiavl schreef:vrijwilligerswerk is altijd zwaar. Heb al overal gezeten waar ze me nodig hadden.
Tricolor ramp enzo.
Maar vriendelijk blijven vind ik toch belangrijk
je weet waar je aan begint, mijn handen wisten het ook na een tijd

idd! hier ben ik het helemaal mee eens!! het is harstikke top dat er vrijwilligers zijn! ik respecteer die mensen ook absoluut want ik doe het ze met mijn drukke leventje niet na
hoewel als ik kan helpen dat ik dat altijd probeer,zoals met dit hondje dus want ik heb mijn vingers en handen op een beet geriskeerd om te zorgen dat hij iig niet doodgereden werd!
en juist,gewoon wat vriendelijkheid dat is wat mij zeker tegen de borst stuitte! ik werd niet vriendelijk aan de telefoon te woord gestaan omdat ik meneer uit zijn bed belde
en heel nonchelant wordt maar gezegd dat ik hem maar moest gaan vangen terwijl ik vertelde dat hij A niet zo heel vriendelijk was en B ik een loopse teef mee had in de auto wat dus enig risico met zich meebracht
Als de hond geen reu was of gecastreerd en vriendelijke was had ik hemzelfs mee naar huis genomen en hem gewassen en dan wel naar het asiel gebracht of de eigenaar gezocht,desnoods een dak boven het hoofd geboden....
Ik vind dat meneer *** iets proffesioneler had moeten handelen en zeker nadat ik alle moeite had gedaan om de hond op zijn terrein te krijgen, had ik zeker wel verwacht dat hij hem iig op z'n minst had aan kunnen nemen.
Eightlegged schreef:Ik heb echt nog nóóit gehoord dat bij ons op de manier wordt gereageerd als ik jou hoor vertellen en dat dat getolereerd wordt, echt niet. 1 x was er een man die op zijn eerste dienst iets dergelijks lomps had gezegd, en die is diezelfde dienst nog fijn thuis afgezet met de mededeling dat het tevens zijn laatste dienst was.. Zonder gein.
*** staat dus wel degelijk bekend als norse L*l hier in de buurt en precies zo hoort hij niet te reageren,doe het werk dan niet denk ik dan.....
Ik vind hem niet geschikt...
Eightlegged schreef:Ik snap haar kant ook zeker, en ik praat het gedrag van die ambu medewerker ook nergens goed. Ik baal alleen dat de hele boel dan meteen maar gegeneraliseerd wordt, daar kan ik ècht niet tegen, zeker omdat ik weet wat het hele gebeuren inhoudt.
Hoe dan ook, ik hoop dat mijn gebrabbel wat mensen aan het denken zet. Het is allemaal te vanzelfsprekend.
Nogmaals dat was dus niet de bedoeling,maar er over door blijven kampen helpt je ook niks
zoals ik al zei,als het je echt zo dwars zit dat schakel je een MOD in om de titel te laten veranderen.....mij maakt het niks uit.
Zwartwitje schreef:Jep. Een waarheid als een
Maar als je nog eens twijfelt, nodig ik je uit om eens een dagje mee te draaien als vrijwilliger in de dierensector, dan maak je het van dichtbij mee, echt leerzaam

Ik weet dat deze niet voor mij bedoeld is maar ik wou er toch even op reageren
Ik heb 9 maanden vrijwillig gewerkt op een kinderboerderij(vroegah)
Ook daar werden vele zieltjes gedumpt enz.... je weet ook dat als het oliebol is en je een baaldag heb dat je er gewoon moet staan
en ja ik MAC ook hoor!
,vond dat verhaal overigens nergens op slaan! tuurlijk mag een dierenliefhebber MACen
,ja sommige mensen die snappen het echt niet............
Ik heb ook altijd gedoneerd aan de DA en andere instanties alleen door de fouten van *** en nare ervaring met dierenbescherming ben ik er mee genokt .....
Kortom het gaat dus om dierenambulance [***] ! en niet over de rest!
Laatst bijgewerkt door Justy op 01-12-06 20:03, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd