Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Maar als spinnen bijna geen mond hebben he, hoe werken ze zo'n ding dan naar binnen? Stukje voor stukje? Of zuigen ze hem leeg?
gekkeils schreef:ik snap zowizo niet wat je met zon beest doet, Dat wil ik wel graag weten wat daar nou zo leuk aan is.
tita schreef:ik vind trouwens mensen die spinnen en slangen en ander reptielen enzo houden toch wel een beetje freaky
tita schreef:nee hoor spinnen zijn freaky wie gaat er nou voor zijn lol 100 vogelspinnen houden (als het je beroep is nog freaky maar dan is het anders) bovendien met 100 spinnnen zal je wel veel beestjes vermoorden
nightlover schreef:Baby muisjes kunnen ze ook invriezen hoor..
Ze zeggen dat het pijnloos is voor het beestje..
Nassie schreef:Nu weet ik zeker dat ik nooit een vogelspin op me hand wil, zijn zo mijn vingers weg
katiavl schreef:in een terrarium zitten is ook niet bepaald natuur meer he
gekkeils schreef:@Eightlegged
Als je er 1 of 2 hebt doen ze ook precies hetzelfde hoor, mannetje vrouwtje, paren eten etc.
Eightlegged schreef:Een vogelspin is heel gevoelig. Doordat hij trillingen kan opvangen met de haren op zijn lichaam weet de spin precies hoe groot het voorwerp is wat op zn pad komt. Hij zal dus ook voelen dat jij veel te groot bent om op te eten
Pas als je een spin als deze echt gaat lopen klieren zal hij uitvallen.
Eightlegged schreef:gekkeils schreef:@Eightlegged
Als je er 1 of 2 hebt doen ze ook precies hetzelfde hoor, mannetje vrouwtje, paren eten etc.
Wat wil je hier nou mee zeggen dan?