Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dobbel schreef:Het is allemaal rotzooi dus koop iets waar je hond het goed op doet en verder niet miepen zou ik zeggen,
maar ja er zijn altijd mensen die het beter weten en het dure voer perfect vinden.
Nou wij zijn ooit begonnen met roalcanien, maar ja mijn honden vonden dat niet geweldig. toen prins dat wouden ze helemaal niet eten, toen een goedkopere brok 1 euro per kilo merk weet ik even niet meer, vonden ze lekker en ze deden het er goed op (beter als op roal canien)
en nu krijgen ze al een hele tijd brokken van de lidl. en die vinden ze het allerlekkerst tot nu toe, qwa ontlasting end is het nog steeds allemaal erg goed. en deze brok kost wel 7 euro voor 10 kilo.
al deze brokken waren wel Lam en rijst brokken, en ik kijk niet naar wat er allemaal in zit, dat het rotzooi is weet ik zo ook wel, maar dat geld echt voor alle brokken hoor,
Maar hier krijgen ze dus gewoon regelmatig met de pot mee aardappels groentes macaronie het maakt niet uit, ze krijgen alles, ze vinden het erg lekker ze schijn nooit aan de dunne, ze zijn nooit ziek, enz.
mistral schreef:
mistral schreef:Voor de sterkere maag.
Het is realiteit, maar je bent gewaarschuwd, het is echt heel zielig.
Ik vind dat iedereen eukanuba en iams moet boycotten!
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp ... speed=_med
dobbel schreef:Ik heb dit voer nooit gevoerd en ga het nu zeker nooit meer doen, mensen die nu nog durven beweren dat het goed voer is die zijn dan echt steke blind.
geit schreef:ja en waarom geven veel mensen toch eukanuba en dat soort troep?omdat het duur is en duur voer schijnt goed te zijn.en waarom is het duur?omdat de reclame betaald moet worden