[FOTO] Juultje is er! :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsje_

Re: [FOTO] Juultje is er! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:17

Waat een poepkee Lovers ik hou zoveel van die kleine poesjes he Tong uitsteken (alles wat klein is en haar heeft)

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 21:07

Moderatoropmerking:
Kunnen we even ontopic blijven? Er werden foto's laten zien, er werd niet gevraagd wat de beste leeftijd was voor ene kitten om zijn nest te verlaten. Dank u

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 21:27

Pink_Horizon schreef:
Kunnen we even ontopic blijven? Er werden foto's laten zien, er werd niet gevraagd wat de beste leeftijd was voor ene kitten om zijn nest te verlaten. Dank u

Het toch logisch dat dit een discussie te weeg brengt? En je mag toch je mening geven? Nouja Verward

Ik vind het een erg leuk katje, mooi getekend. Voor de rest ben ik het met Mlies eens.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 22:37

Pink_Horizon schreef:

Nou ja zeg, het moet niet veel gekker worden hier. Er wrodt alleen ingegaan op totale onwaarheden die in dit topic worden genoemd, als zelfs dat niet meer mag?? Waar is het dan een FORUM voor als je geen discussie op mag starten.

Citaat:
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

fo·rum·dis·cus·sie (de ~ (v.))
1 groepsdiscussie met een forum van deskundigen

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 22:38

milou123 schreef:
die laatste foto's zijn ook leuk Haha!
overgens..ik ken genoeg katten die met 6 weken weggaan, en geen enkel probleem! Bij dierenartsen gaan ze ook met 6 weken weg Ja maar ja..jullie zijn van kattenplaza en bokkers zijn dierenmishandelaars, ja ik heb dat ene topic toen gelezen.. beetje triest..
maar laten we weer ontopic gaan Ja het is en blijft een schatje Haha!

Pardon? Geen onnodige aannames maken. Kittens horen gewoon tot 13 weken bij hun moeder te zijn, en ingeent weg te gaan. En dat jij er genoeg kent wil dus niet zeggen dat dat goed is??

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 23:18

Offtopic mag niet. Er wordt niet gevraagd om meningen of de kitten te vroeg weg is of dat het anders beter zou zijn.

Het betekend niet dat je niet een argument hebt, maar hier heeft de topicstarter niets meer aan en de kitten eveneens niet. Het veroorzaakt een vervelende sfeer hier en hoe hard je ook je best zult doen, de kittens worden er niet langer om gehouden in de toekomst.

Dus, enkel reacties op de foto's, geen eindeloze discussie in dít topic. Als je er graag verder over praat/discussierd ben je wat mij betreft vrij een nieuw topic te starten op BB wat wel een geschikte leeftijd is en waarom mensen kittens eerdre halen/wegdoen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 08:48

Voor deze kitten is er idd niks meer aan te doen, maar als het hier toch vermeldt wordt is het toch júíst zo dat ze er in de tekomst misschien beter over nadenkt.

Maargoed ik zeg al niks meer. Slapen

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 11:19

tjonge jonge jonge wat een gezever hier zeg,

Ik ben de oud eigenaar, van mij mochten ze zolang blijven als ze wouden, maar goed ze zijn dik 7 weken eten en drinken zelf zijn kattebak sindelijk enz. ze kunnen dus opzich prima weg,
Ik heb gewoon de keus aan de nieuwe eigenaren gelaten, en alle 3 de nieuwe eigenaren wouden ze graag in de herfstvakantie en dat mocht dus van mij omdat ze al prima opzich waren.

Ga ergens anders lekker zeveren over dierenmishandeling en al die andere zaken, deze kittens hebben het goed gehad en gaan het goed krijgen, gedragsproblemen tjaa gedeeltelijk je eigen opvoeding,

open een nieuw topic om te zeuren en laat het hier met rust zeg.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 11:35

Kan je niet lezen? Zodra ik wat meer tijd heb zal ik hier een topic over openen. Ben benieuwd of je daar dan ook in veschijnt

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 11:44

Ik sta achter mijn en hun besluit hoor, heb ik geen discussie voor nodig, en al helemaal niet iemand die mij voor dierenmishandeling uit gaat lopen maken daar,
nee hoor beppen jullie er lekker met z`n allen, ik heb daar geen behoefte aan,

oja mijn eigenkittens waren ook 7 weken toen we ze kregen, en het zijn echt mega liefe katten zonder gedragsproblemen,

vorige nestje is trouwens wel pas vanaf 10 weken weggegaan laatste kitten was de 14 weken trouwens, het is maar net wat de nieuwe eigenaren willen.
maar dit was gelijk het laatste nestje, die van mij worden gestereliseerd, het waren namelijk 2 ongeplande nestjes.
waar wel schitterende gezonde kittens uit gekomen. zijn.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 11:45

Tsja, zijn kittens niet altijd schitterend? En ja, ongeplande nestjes ben je altijd nog zelf bij....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 11:49

JustNanno kan je nu svp kappen!
En nee, hier hoef je niet op in te gaan.
Maar ik heb geen zin om 't topic te laten verpesten met jouw 'feiten'
Houd het dan maar lekker voor je tot je tijd hebt om een topic te maken

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 11:50

tuurlijk maar daarom is het wel ongepland dat de visite de deur open laat staan kan ik niet altijd zien. en tja die ander is gewoon ontsnapt door het raam via de badkamer.
vandaar ook de sterrelisatie, maar goed JIJ weet alles beter (denk je) en gelukkig weet ik wel BETER als jij,

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 11:51

wat n apart getekende poes leuk zeg!!!! die gevlekte streep op zn rug hahahaa gaaf joh

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 11:53

Dan had je ze op tijd moeten laten helpen, dat had een stuk of 10 'overbodige' kittens gescheeld. Ik zie jullie wel weer in mijn topic, dan zullen we zien wie er gelijk heeft Clown

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 11:58

Ik ben het er mee eens dat 6 weken te vroeg is daar is mijn kater felix een voorbeeld van ik heb ook wel s nestje gehad van mijn poesjes en die gingen met 12 weken weg en t eerste nestje n paar jaar terug met 15 weken ok das dan weer erg laat ,maar ik vond dat ze nog behoeftes hadden en wilde ze dus niet eerder weg doen
er zijn idd een heleboel mensen die ze met 6 weken al weg doen omdat ze dan al eten enz maar als je op raskatten info kijkt zeggen ze idd rond de 13 weken maar ik denk niet dat iedereen dat weet...dus t zal imo niet met kwade bedoelingen zijn ..want hopelijk wil iedereen het beste voor zijn of haar kat ik vindt dit poesje trouwens echt apart om te zien

edit typfoutjes voor de verandering....
Laatst bijgewerkt door MaraYvette op 25-10-06 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 11:59

Het heeft niets met gelijk te maken hebben maar goed dat schijnt niet tot je hersens door te dringen. ik laat het hier bij en verspil geen moeite meer aan jouw.

ps mijn katten kwamen niet buiten dus er was geen reden voor om te sterriliseren.
en nu opwieberen hier.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 12:00

dobbel schreef:
Het heeft niets met gelijk te maken hebben maar goed dat schijnt niet tot je hersens door te dringen. ik laat het hier bij en verspil geen moeite meer aan jouw.

ps mijn katten kwamen niet buiten dus er was geen reden voor om te sterriliseren.
en nu opwieberen hier.

Sorry hoor, maar zo laat ik niet tegen mij praten. Sigaar

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 12:01

doe je toch want je wiebert niet op maar reageert er op, ik ga maar eens even temmen, Ier open maar een nieuw topic zou ik zeggen dit kan op slot.

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 13:47

Ohh.. Iris wat een schatje Kwijl
zo te zien gaat het met hond ook héél goed Lovers
veel plezier nog met Juultje!! Lachen

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 17:49

Ahh, echt gwoon geweldig dier Ier, ik moet maar niet een keer bij je thuis komen, want dan is Juultje denk ik weg Tong uitsteken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 18:43

Haha Clown
Dank jullie Lachen..
Oh Clown Je krijgt haar niet eens mee Lianne Clown Want ik heb der zowat constant bij me Haha!
En anders is ze aan 't racen en doen Tong uitsteken