Help mn vis gaat dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paardje2005

Re: Help mn vis gaat dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:17

Globetje schreef:
paardje2005 schreef:
nee hoor dat hoeft zeker niet. zuurstofpomp is voldoenden. heb al meer dan 15 jaar vissen. eerst altijd guppen gehad(niet voor de fok, omdat ze zo mooi zijn) die had ik in een aquarium van 25 liter, eerst altijd zonder planten, en later met planten enkel voor de sier. zuurstof pomp heb ik er altijd in.

guppen zijn hele sterke dieren net als goudvissen.

Ja als je een zuurstofomp heb niet, maar dat stond niet in je berichtje. Een zuurstofpomp en planten gaan niet eens samen.

nou dan was dat niet helemaal duidelijk Lachen. in mijn oude aquarium van 165 liter had ik planten en zuurstof pomp(2 zelfs).ging zelden 1 dood.heb ze nu allemaal weggegeven omdat mijn aquarium lek was, en had geen geld om te repareren.

de zwager van mijn beste vriend heeft een aquarium met een lengte van +- 3 meter en heeft er iets van 3 pompen in, gewoon voor de sier.en die heeft allemaal vreemde planten soorten(waaronder koraal) en dat wil prima

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 17:39

Ja ik had een compleet aquarium gekregen met een pompje steentjes voor op de bodem een nep boompje en van die plastice zeesterre en schelpe enzo..
Ik had 4 verschillende visjes 1 boloog jah 1 wit visje met een oranje stip 1 gewone goudvis en 1 sluierstaart met heel veel kleurtjes en die sluierstaart die leeft nog samen met die oranje stip...
Maar op school zeide ze al dat ik het aquarium te vaak schoon maakte en dat dat niet goed is voor de PH waarde enzo..

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:44

Als er vissen ziekte in je qwater zit moet je m helemaal eeghalen hoor en nieuwe steentje kopen en nieuwe plantjes... heb ik wel s geleerd bel anders even vissen winkel??

met uit aquarium halen wel je viisjes in nieuw water doen met eenbeetje van t oude water moet ook geloof ik?? al deed ik dat bij mijn goudvis vroeger niet haha