konijn ziek!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue9

Re: konijn ziek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:11

Even naar de DA

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:13

Mijn nijntje zit nu alleen buiten ja, ik kan ook wel aan haar merken dat ze haar vriendin mist. Het waren ook zulke goede vriendinnen!

ik zie er ook wel tegenop dat ze dan alleen buiten moet blijven de hele winter. We gaan eerst maar eens bij het asiel in Almelo kijken...

@Niine; waarom? als je het bedoelt voor het zieke konijntje, die is door de DA uit haar lijden verlost Verdrietig

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 19:51

he meis, wat sneu!
ze lijdt nu niet meer en dat is wat telt. Je hebt gedaan wat je kon!

en voor je andere konijntje, zoek maar gauw een ander vriendje, desnoods zet je ze beiden eerst binnen dit winter, of in een lichte garage waar ook daglicht komt. Want als konijntjes eenmaal gewend zijn om niet alleen te zijn, dan hebben ze enorm verdriet als ze plots alleen zijn.
Er werd ook al optie van knuffel er bij in geopperd, das zeker voor de eerste paar dagen, zolang je geen nieuwe erbij hebt, een oplossing.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 22:06

ik ga even een knuffeltje voor haar zoeken!
Ik vind het ook zoo raar dat ik haar nu niet meer aan mag raken, eerst was het echt een knuffelkonijn, die naar je toe kwam als ze een aai wilde..

Janey moet echt zooo veel pijn hebben gehad! Darmontsteking en dan ook nog buikvliesontsteking daarbovenop... Ze is nu in de konijnenhemel Lachen heeft ze verdient!