Bij een dierenkliniek kom je ook in Nederland nog steeds erge dingen tegen, en zelfs bij mensen met genoeg geld om dat soort dingen te voorkomen.
(Het verstand is waar het regelmatig aan ontbreekt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DGKstudent schreef:Een heel goed en nobel streven, wat breed gesteund dient te worden!!
Vind het heel goed dat zulke initiatieven bestaan!!
luuntje schreef:We wachten het af.
Jullie zijn de eersten die het horen.
Blijft wel een feit dat 1 hond redden een druppel op de gloeiende plaat is.
Het daadwerkelijke helpen gebeurt door vrijwillers en dierenartsen daar ter plaatse.
LauraMc schreef:Super dat je dit doet! Alleen vraag ik me af waarom die honden opgehangen en vermoord worden?
angela333 schreef:LauraMc schreef:Super dat je dit doet! Alleen vraag ik me af waarom die honden opgehangen en vermoord worden?
Die honden worden opgehangen etc omdat ze na het jachtseizoen niets meer opleveren en alleen maar geld kosten.
De teefjes mogen vaak wat langer blijven om nog een nestje pups op de wereld te zetten en worden daarna op straat gezet.
Waarom de honden worden opgehangen heeft iets met de traditie daar te maken. Maar in zoiets belachelijks ga ik me niet verdiepen, want dat is in mijn ogen niet goed te praten.
luuntje schreef:Blijft wel een feit dat 1 hond redden een druppel op de gloeiende plaat is.