Laat jij je hond uit met een schepje/zakje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamara_15

Re: Laat jij je hond uit met een schepje/zakje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:50

wij hebben idd ook uit laat plek maar ik blijf gewoon voor ons huids lopen onze hond is al 11 dus die red dat nooit meer daar heen tis wel goed

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:09

mistic, elke gemeente is daar vrij in, de onze doet het dus niet Lachen

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 07:57

Wij hebben uitlaatplaatsen in de buurt maar als Isa dat per ongeluk niet haalt ruim ik het op. En geloof me, dat zijn geen kleine drolletjes Haha! . Maar ik wordt zelf ook enorm chagerijnig als ik 's ochtends als ik de deur uit stap ineens in een honden-of kattendrol stap. Kleine moeite om het even op te ruimen toch?

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 08:15

ja tegenwoordig wel. Mijn oudtse hond is 15 en af en toe aardig de weg kwijt. Hoe netjes hij vroeger alleen maar poepte waar t mocht. Nu doet i t als ie moet en waar dat maakt m weinig uit. Ook hebben we sinds 2 weken een pup erbij en ja die is ook niet helemaal zindelijk. Ik heb dus plastic zakjes in me zak voor t geval ze op de stoep zitten te poepen.

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 12:23

Ik ruim het als ik in de buurt loop altijd op. Om de 50 meter staan speciale bakken met zakjes en een weggooi gat. Het scheelt echt enorm. Normaal stonk in de zomer de hele buurt naar schijt. En toch vind ik regelmatig een drol midden op mijn pad naar mijn voordeur. Ik vind dat zo aso.
Als ik in het bos loop en hij doet het niet op of vlak naast het pad ruim ik het niet op.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 12:52

Wat een reacties nog! Ja

Ik vind de reden van je betaald belasting dus ik ruim het niet op, echt nergens op slaan. Jij hebt een hond, dus moet een ander in de consequenties ervan stappen? Op een veldje ruim ik het ook op, er spelen vaak kinderen (geen hondenuitlaatveldje, gewoon veldje Knipoog ) en er lopen ook wel gewoon mensen. Dan is het zooo smerig als een kind in de poep rolt.

In de berm laten liggen vind ik ook goor, ik rijd veel buiten in de bermen enzo, en je wilt echt geen hondenpoep uit de hoeven van je paard vissen