De M van Mila staat in haar nek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ipsilonka schreef:Ze is ongeveer 28 cm hoog en der borstkas vlak achter haar voorbeentjes is 39 ong en iets verder naar achter 40.
Tesz_Candy schreef:@areke: die met die oortjes helemaal omhoogGeweldig
Biepmiep schreef:Vooral dat hondje op de 1 na laatste foto is nou echt een hondje wat voor een Jack behoorlijk verkeerd gebouwd is.
Te kort, te breed....Staat uit de ellebogen.
Maaike schreef:knapmannetje schreef:Er zijn ook Jack Russells zonder stamboom die gewoon aan de eisen van de rasvereniging voldoen. Net zoals een duitse herder zonder stamboom kan dit ook voor jack russells. Jouw fisie en standpunt over het ras heb je inmiddels (mijn mening) tot vervelend aan toe geventileerd. Veel bokt leden hebben nu eenmaal een andere mening dan jij. En je elke keer tegenkomen in een toppic over de Jack Russells met je mening en discussie voering is stom vervelend. Als mensen algemene vragen hebben over een pup dan kom je weer met je stamboom gezeur. Veel mensen kiezen om hun eigen redenen voor een hond zonder stamboom. Die keuze hebben ze meestal bewust gemaakt. Laat die mensen gewoon in hun waarde. Steek je tijd en energie is in zaken die er echt toe doen.
Maar een JR zonder stamboom is geen echte JR, maar een hond met de kenmerken van een JRIk vind dat Biepmiep zeker wel een punt heeft.
Zelf ben ik dolgelukkig met mijn knappe kruising, mams is JR en paps een B&T hondje en daar is mijn Bink uitgekomen. Geen papieren. Qua hoogte een mooie JR (26cm) maar voor de rest hartstikke fout. Je hoort mij dus ook niet zeggen dat ik een JR heb, omdat ik weet dat het niet zo is. Foto's zijn te vinden in mijn profiel.
Citaat:
Maar een JR zonder stamboom is geen echte JR, maar een hond met de kenmerken van een JRIk vind dat Biepmiep zeker wel een punt heeft.
Zelf ben ik dolgelukkig met mijn knappe kruising, mams is JR en paps een B&T hondje en daar is mijn Bink uitgekomen. Geen papieren. Qua hoogte een mooie JR (26cm) maar voor de rest hartstikke fout. Je hoort mij dus ook niet zeggen dat ik een JR heb, omdat ik weet dat het niet zo is. Foto's zijn te vinden in mijn profiel.
Citaat:Wie bepaalt dat het geen echte Jack Russell is, de hond kan volledig aan het rasstandaard voldoen en toch geen papieren hebben. Laten we wel wezen in Nederland is er een VOORLOPIG rasstandaard van kracht, dus wie weet wijzigd het nog zo dat zelfs mijn Black & Tan ook onder de rasstandaard komt te vallen. Ik vind het prima als Biepmiep voor het ras wil opkomen. Ik vind de manier waarop alleen erg vermoeiend. En naar beneden halent van mensen die vol trots een foto plaatsen van hun hond in dit toppic, en dan commentaar krijgen te kort, uit de ellebogen. Stel je nu is voor dat iemand over je paard "negatieve" dingen zegt, kan allemaal waar zijn maar dat zou je ook niet leuk vinden.