Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meissie17 schreef:Hee,
Wat goed van je zeg!!
Maar zijn deze honden nu in nederland dan of komen ze aan op schiphol en moet je ze ophalen?
LimaGentle schreef:GRRRRRRRRRR hele tekst getypt... valt bokt weg!!!![]()
naja dan maar overnieuw maar dan korter
we geven miljoenen aan 3e wereld landen, we geven vluchtelingen een verblijfsvergunning... we doen er alles aan om de wereld te verbeteren... waarom deze hondjes dan niet een kans geven???
xXVeronaXx schreef:
Daarbij los je niks op, en zal het land zelf maatregelen moeten treffen wil er iets veranderen.
Desiree schreef:xXVeronaXx schreef:
Daarbij los je niks op, en zal het land zelf maatregelen moeten treffen wil er iets veranderen.
Maar door niets te doen los je OOK niets op. En die lui in die landen doen dus niets. En als er vanuit hier OOK al niets gedaan wordt....
xXVeronaXx schreef:
Maar bekijk het van de andere kant,
help je de mensen in de derde wereld landen, dan help je ook meteen de dieren
die bij deze mensen leven
xXVeronaXx schreef:Dat is waar,
maar dan kunnen we beter eerst ons eigen probleem wat betreft de overvolle asielen etc
oplossen voordat we ook problemen uit andere landen naar ons land halen
Reactie op limagentle
Billy schreef:Omdat je daardoor ziektes en andere ellende binnenhaalt.
Kijk maar naar die zuideuropese teek die al in nederland hgenesteld is
verder los je de problemen niet op, je verplaatst ze alleen, en dat is zinloos.
Billy schreef:Ik ga nooit op vakantie, ik heb paarden![]()
Billy schreef:Nee, maar ik vind het belachelijk zoals hier die buitenlandse honden door je strot gedrukt worden. Alsof het mijn fout is dat buitenlanders niet behoorlijk met beesten om kunnen gaan, alsof ik de ellende van een ander op moet lossen, en alsof ik geen recht van spreken heb als ze allerlei rottigheid mee naar Nederland nemen, en alsof ik geen echte hondenliefhebber ben als ik liever een rashond uit het nest heb als een zielig geval uit een ander land. Dat schuldgevoel laat ik me niet aanpraten. Laat elk land zn eigen sores maar oplossen op hondengebied, zorg eerst maar dat hier de asiels leeg zijn....
Billy schreef:Nee, maar ik vind het belachelijk zoals hier die buitenlandse honden door je strot gedrukt worden. Alsof het mijn fout is dat buitenlanders niet behoorlijk met beesten om kunnen gaan, alsof ik de ellende van een ander op moet lossen, en alsof ik geen recht van spreken heb als ze allerlei rottigheid mee naar Nederland nemen, en alsof ik geen echte hondenliefhebber ben als ik liever een rashond uit het nest heb als een zielig geval uit een ander land. Dat schuldgevoel laat ik me niet aanpraten. Laat elk land zn eigen sores maar oplossen op hondengebied, zorg eerst maar dat hier de asiels leeg zijn....