Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
judith_cloud schreef:Ik heb een jasje bij divoza weg gehaalt. Hij is waterdicht en heeft een soort fleecevoering.
izzy1985 schreef:Misschien begrijpen jullie mij verkeerd...
Een hond aankleden als een pop vind ik iid mishandeling ja!
Maar als je hond ermee gebaat is waarom niet?
Citaat:En nee mijn paard krijgt geen deken op en ik rij zonder zadel, maar als alles goed past is dat toch geen probleem, ik ga mijn paard ook niet als een pop aankleden...
Narco schreef:judith_cloud schreef:Ik heb een jasje bij divoza weg gehaalt. Hij is waterdicht en heeft een soort fleecevoering.
Ik heb net bij Divoza op de site gekeken maar kan geen hondendekjes ontdekken?!
horsewisper schreef:www.doggyfassion.nl
dit is een site hier haal ik de kleding voor mijn Chihuahua, die kunnen ook niet zonder kleding onder 15 graden.
wat voor hond is het ?
ThePast03 schreef:horsewisper schreef:www.doggyfassion.nl
dit is een site hier haal ik de kleding voor mijn Chihuahua, die kunnen ook niet zonder kleding onder 15 graden.
wat voor hond is het ?
Wat een onzin!
Die van mij hebben altijd in weer en wind zonder kleding gelopen. Zelfs gesport als het nog kouder was dan - 15 en ook 3 minuten "af" in de sneeuw was geen probleem.
Het is maar net hoe je ze opvoedt, lees verwendt!
En die van mij waren/zijn kortharige Chihuahua's!
Chihuahua's hebben een uitstekende vacht en rillen is niet zielig, dat is hun manier om zichzelf warm te houden.
Wij als mensen hebben het dan koud en projecteren die gevoelens op de hond.
Maar een hond is geen mensen en zal dat ook nooit willen worden dus laat hem alsjeblieft hond wezen, klein of groot.
Als een hond niet oud of ziek is is het vrij normaal als ze een dekje opkrijgen met extreem koud weer, maar de naam zegt het al: doggyfashion. Dit heeft niets met een dekje tegen de kou te maken maar met een baasje die de barbiepoppen mist.
Wees daar eerlijk over en ga niet verkondigen dat een Chihuahua een jasje aanmoet als het kouder wordt dan -15 graden.
Zelfs in het koude Canada doen ze het uitstekend zonder "kleding".
Duhelo schreef:ik heb een hond die het totaal niet nodig heeft, maar die mag ik dan ook aankleden want hij vind het wel leuk.
Maar een andere hond die het wel nodig heeft, maar niet leuk vind mag je geen jasje aandoen, want hij vind het niet leuk?
ik heb ook regenjasjes voor de honden, hebben ze 1 maal aangehad.
maar als ik perse wil wandelen en het giet water gaan ze ook in het jasje, scheelt weer een wasbeurt.
in alle andere gevallen: indien niet nodig krijgen ze niks om...
Deesiej schreef:Duhelo schreef:ik heb een hond die het totaal niet nodig heeft, maar die mag ik dan ook aankleden want hij vind het wel leuk.
Maar een andere hond die het wel nodig heeft, maar niet leuk vind mag je geen jasje aandoen, want hij vind het niet leuk?
maar als ik perse wil wandelen en het giet water gaan ze ook in het jasje, scheelt weer een wasbeurt.
Jaah je gaat een hond toch niet in zoo'n dingen proppen als hij t zelf HELEMAAL niet leuk vind??![]()
Zelfs al heet dat ding t koud! Als je dat doet dan vind ik het dierenmishandeling.. zolang t beesje t ermee eens is niet.
Deesiej schreef:Duhelo schreef:ik heb een hond die het totaal niet nodig heeft, maar die mag ik dan ook aankleden want hij vind het wel leuk.
Jaah je gaat een hond toch niet in zoo'n dingen proppen als hij t zelf HELEMAAL niet leuk vind??![]()
Zelfs al heet dat ding t koud! Als je dat doet dan vind ik het dierenmishandeling.. zolang t beesje t ermee eens is niet.
Zazoo schreef:ik vind een hond met een jas echt superstom staan. echt voor kakmensen. maar als ie het echt koud heeft moet het wel he
izzy1985 schreef:ik stel voor aan de mensen die denken dat hun hondje onderkoeld raakt wanneer het koud is om ze dan te temperaturen...
izzy1985 schreef:ik stel voor aan de mensen die denken dat hun hondje onderkoeld raakt wanneer het koud is om ze dan te temperaturen...
daffodil schreef:izzy1985 schreef:ik stel voor aan de mensen die denken dat hun hondje onderkoeld raakt wanneer het koud is om ze dan te temperaturen...
Doe je dat ook bij je paard dan?
Citaat:Citaat:En nee mijn paard krijgt geen deken op en ik rij zonder zadel, maar als alles goed past is dat toch geen probleem, ik ga mijn paard ook niet als een pop aankleden...
En de vergelijking met het zadel snap ik even niet, bedoel jij dat je je paard geen onnatuurlijke dingen aandoet? Erop zitten is anders al onnatuurlijk genoeg, en bovendien is een zadel IMO onmisbaar, zonder zadel is namelijk echt niet best voor de rug.
Arabian_Girl schreef:die van mij heeft ook jasjes.toen ze puppy was moes ze mee op de scooter en toen kreeg ze die aan.
nu rilt ze nog vaak en heb nu een heel stoer jasje.alleen hij is te klein gewordenhij gaat nog dicht maar als ze beweeg spingt het drukknopje los
en hij was zo leuk...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=N3XSRHP7
heb een jack russel (met een te gespierde buik)
iemand interesse