Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilindra schreef:LimaGentle schreef:maar moeten dan de onschuldige hondjes dood door fouten van de mens????
De "onschuldige" hondjes uit je link zijn anders wel pas inbeslaggenomen NA een bijtincident.....
Gelukkig was het deze keer een andere hond maar wat als ze JOU te pakken hadden gehad....
Feit blijft gewoon dat deze "onschuldige" hondjes veel meer schade veroorzaken bij een bijtincident dan bijv. een Golden Retiever, de kaakdruk per cm2 is gewoonweg niet te vergelijken.
Nogmaals ik noem dit krokodillentranen, RAD is sinds 1993 bekend dus koop gewoon geen hond die niet aan de eisen voldoet.
Met een MAG keuring heb je altijd mensen die het er op wagen en zo blijft de handel in stand.
Snap echt niet dat de mensen in jouw links zich dierenliefhebbers durven noemen, ze jagen zelf hun dieren de dood in en geven vervolgens een ander de schuld
Ylana schreef:Mensen die niet van de wet afweten hebben zich niet goed genoeg verdiept in het soort hond wat ze kochten.
Het is niet een wet wat nieuw is. Deze wet bestaat al ruim 13 jaar!
Een behoorlijke misser van de nieuwe eigenaar om dit niet te weten kan ik je zeggen!
Ilindra schreef:Dees-[naam], dus omdat mensen zoals jij te belazerd zijn zich eerst in een soort te verdiepen voordat ze er een aanschaffen moet een wet maar worden afgeschaft
JustNanno schreef:Als jij in die 13 jaar nog zgn nooit van die wet hebt gehoord, dan moet je wel behoorlijk wereldvreemd zijn als je het mij vraagt. (Tik 'stafford' in op google en je kan al genoeg lezen omtrent de RAD).
En dan wilde je een Staf, laat je je toch niet afschepen met een kruising? Of ben ik nou maf?
Ylana schreef:En ik denk dat dáár het probleem ligt.
niet bij de wet, maar bij mensen die voor een duppie op de eerste rij willen zitten!
Ilindra schreef:Dees-[naam], pas je dan ook nog even je onderschrift aan?
Een stafford met de juiste papieren wordt echt niet afgemaakt hoor.
Hoezo stemming kweken met een berg boter op je hoofd........
Ylana schreef:Dom...? Nee.
Niet genoeg informatie gezocht en je laten voorlichten...? Ja!
dees_daan schreef:bij mn onderschrifd had ik niet eens nagedacht,
Ylana schreef:En ik denk dat dáár het probleem ligt.
niet bij de wet, maar bij mensen die voor een duppie op de eerste rij willen zitten!