Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:en zijn er eventueel ook andere familieleden/vrienden die het kunne opvangen als t even wat minder gaat met je oma... als er een mogelijkheid inzit, je moeder bereid is om te helpen waar nodig
marleen_usar schreef:Een hond heeft wel recht op voldoende beweging en dan is 100 meter per keer wel erg weinig,je hebt nou eenmaal van die honden die niet zo snel hun behoefte doen.En dan zeg je ja sorry hoor maar het baasje kan niet meer lopen hou het nog maar even op.
Citaat:Als mijn moeder op haar ouwe dag een ouder hondje zou nemen, zou ze weten dat het diertje niet meer in het asiel zou komen na haar dood. Want daar sta ik voor in.
LecyTinker schreef:maar ze hoeft toch geen oud hondje? Ik ken iemand die zit in een rolstoel en is niet helemaal honderd procent... maar die vind zoveel steun bij haar hondje... en denk dat er genoeg mensen zijn die het zouden afkeuren, maar waarom hebben deze mensen geen recht op honden? Natuurlijk zullen er wat dingen geregeld moeten worden, maar ik vind een hond die een hele dag in, huis zit en wanneer de eigenaar thuis komt naar de garage moet veel zieliger... en dat komt ook geregeld voor
JustNanno schreef:Moet je iemand van 90 met een pup opzadelen dan? Lijkt me niet...
xx_Horsiex schreef:MENSEN LEER LEZEN! DE KAT LEEFT NOG!!
Sorry, dat moest er effe uit. Pff, moeilijk he? Sommige mensen hebben de basisschool gemist, waar ze leren lezen.
Ik zie dat veel mensen hier aan de oma denken en aan heo zielig en oneerlijk het voor haar is.
Maar denk eens aan die hond. Die hond zou dan al best wat achter zich hebben, verschillende baasjes, al op leeftijd dus misschien ook al wat kwaaltjes en al derbij. Hoe eerlijk is het voor die hond, als hij zich na een jaar, of twee, of wel wat later, alweer moet verhuizen, en zich alweer aan moet gaan passen? Hoe eerlijk is dat dan? Hoe eerlijk is het dat hij dan zijn laatste dagen moet slijten in een nieuw huis? De echte egiosten zitten hier tussen, die alleen maar aan de oma denken en niet aan de hond. Want dat mensen, is onze grootste fout. Wij denken alleen maar aan de mens, en niet aan het dier.
Ik ben het dus eens met de TS, een slecht idee. Jammer voor je oma, want honden zijn natuurlijk wel, de mens zijn beste vriend.